Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva fanden gjør man med det da? Har nettopp begynt med el-testing. Jeg har ganske uregelmessige sykluser etter pilleslutt så har virkelig ikke peiling på når EL kommer. I tillegg har vi ikke så ofte sex. Rundt 1 gang i uken. Vi har alltid hatt det sånn og det har vært greit for begge. Mannen min har lav sexlyst. Men klart at det ikke holder når vi skal lage barn liksom… vi snakket om det og ble enige om at vi skulle ha sex annenhver dag akkurat rundt EL. fikk positiv EL-test en kveld. Mannen var dessverre ikke intr i noe kos den kvelden. Dagen etterpå var den fortsatt positiv og da valgte jeg å si til han at jeg hadde EL. Han gjorde en innsats men han mistet ereksjonen rimelig kjapt og sa selv at han fikk prestasjonsangst når han visste jeg hadde EL. Vi prøvde igjen senere på dagen og da gikk det fint. 

mensen meldte dessverre sin ankomst i går og nå undrer jeg meg hvordan jeg kan få han til å ha sex på de rette dagene uten å få prestasjonsangst..Vi har jo normalt sett ikke sex annenhver dag så han kommer liksom til å skjønne det uansett. Blir så lei meg…. noen kloker damer som har stått i samme situasjon?😒

Anonymkode: d8893...549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om en gang i uken er nok for dere, så fortsetter dere slik. Kan dere bli gravide så blir dere det, normalt lever sperm i opp til 5 døgn. 

Å presse gjennom noe annet fører bare til ødelagt sexliv, og ødelagt forhold. 

Eller behandle presentasjonsangsten og lav sexlyst direkte, om det er et ønske uavhengig av barneønsket. 

Anonymkode: 4ca63...688

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er å ikke si når du eltester. Hadde også litt samme problem. Min mann er over 40 og jeg tolket det og som lavt testosteron. Sexlyst henger sammen. Bestilte noen vitamintabletter for å øke testosteron med naturlige vitaminer og etter 2 mndr merket vi stor forskjell. Fikk han også til å begynne å løfte litt vekter hjemme samt sette fokus på kosthold. Han var ikke spesielt overvektig men litt mage. Vi spiste sunt og han gikk ned noen kg. Nå er både sexlyst og stivhet på plass.

Anonymkode: 94a29...642

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min hadde også litt prestasjonsangst hvis han visste jeg hadde EL. Og med 2 små barn fra før så er ikke alltid interessen/overskuddet på topp lenger… Jeg lagde litt koselig stemning med et par vinglass og god mat først en kveld jeg visste jeg nærmet meg EL. Det gjorde susen det - er 19 uker på vei nå ;)

Anonymkode: 4760d...c46

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-13 den 11.22):

Mitt tips er å ikke si når du eltester. Hadde også litt samme problem. Min mann er over 40 og jeg tolket det og som lavt testosteron. Sexlyst henger sammen. Bestilte noen vitamintabletter for å øke testosteron med naturlige vitaminer og etter 2 mndr merket vi stor forskjell. Fikk han også til å begynne å løfte litt vekter hjemme samt sette fokus på kosthold. Han var ikke spesielt overvektig men litt mage. Vi spiste sunt og han gikk ned noen kg. Nå er både sexlyst og stivhet på plass.

Hvilke vitaminer var det? Samme problem her 

Anonymkode: d6f67...0aa

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre over. Mannen min sier han også får presentasjonsangst, og derfor vil han helst ikke jeg skal fortelle han når EL er, eller den uka jeg er mest fruktbar. Han fortalte det til meg etter hvert, og har prøvd å ta hensyn til det. 

Han er litt masete på sex da, men jeg har mistet sexlysten😅 en sjelden gang blir jeg ordentlig kåt av meg selv, før var jeg det hele tiden.... 

Anonymkode: f242f...668

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

alpha man. De virker så de har vi fortsatt å kjøpe. Jeg var faktisk en periode redd han ikke virket lengre som normalt fordi han gjentatte ganger slet med å plutselig miste potensen, men de pillene har seriøst reddet oss. Men tok nok ca 2 måneder før jeg merket at det begynte gjøre skikkelig utslag. Det er enorm forskjell på han nå, han har nå brukt de 4-5 måneder og nå mister han kanskje potensen en av 100 ganger , før kunne det være de fleste gangene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...