AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg er 4+2 - så akkurat funnet ut at jeg er gravid. Fikk kjempevondt etter orgasme- og googlet litt for å lese om man egentlig bør unngå sex den første tiden.. syns ikke det var særlig betryggende: seks er trykt dersom det er et normalt svangerskap og du ikke har hatt. Spontanaborter.. men hvordan vet jeg dette om det er første graviditet.. kan livmorens sammentrekning ødelegge for implantasjonen ? Eller bidra til at embryoet støtes ut?? Anonymkode: 2d3d7...f1e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Sex er ikke skadelig for friske gravide, det sier Internett også veldig tydelig. En orgasme kan ikke støte ut embryoet. Smerter kan bety så mangt. Vrir du deg i smerte? Har du behov for smertestillende? Vurderer du å ringe legevakt? Kan du sammenligne smertene med noe? Er det som om noe strekkes? Ligamentsmerter er fullstendig normalt i svangerskapet. Menssmerter og murringer også, og det kan kjennes bedre etter orgasme. Men smerter, oppriktige smerter, er ikke normalt, og du bør oppsøke lege. Anonymkode: ac3cb...b54
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sex er ikke skadelig for friske gravide, det sier Internett også veldig tydelig. En orgasme kan ikke støte ut embryoet. Smerter kan bety så mangt. Vrir du deg i smerte? Har du behov for smertestillende? Vurderer du å ringe legevakt? Kan du sammenligne smertene med noe? Er det som om noe strekkes? Ligamentsmerter er fullstendig normalt i svangerskapet. Menssmerter og murringer også, og det kan kjennes bedre etter orgasme. Men smerter, oppriktige smerter, er ikke normalt, og du bør oppsøke lege. Anonymkode: ac3cb...b54 Sterk smerte i magen- sånn en veeeldig sterk mensmurring- som akkurat der og da var litt uutholdelig - før den roet seg.. Anonymkode: 2d3d7...f1e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Jeg fikk det samme i uke 5. Var på tul i uke 6, og alt sto bra til, og hjertet slo ❤️ Så hadde gått bare fint! Men er usikker på om jeg tør det samme igjen, for jeg hadde vondt samme kveld og hele dagen etterpå. Anonymkode: 7c344...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå