Marihønepøne Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 ... seks dager før tida, fire dager etter første dose Moderna. Hva med dere andre? 5
Snefriid Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 6 uker forsinket. 3 måndter etter siste dose. 2
Gjest Rosendahl Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Kan også være den hadde kommet tidligere uansett. Hvem vet? Bare kroppen din har svaret.
Marihønepøne Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): Kan også være den hadde kommet tidligere uansett. Hvem vet? Bare kroppen din har svaret. Det kan være at den uansett ville kommet tidlig for første gang på de 35 åra jeg har hatt mensen, men dette med for tidlig (og eventuelt annerledes) mens eller blødning etter vaksinen gjelder vel etterhvert såpass mange kvinner at det begynner å bli litt påfallende. 12
gjest:) Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 (endret) On 7/12/2021 at 8:38 PM, Marihønepøne said: Det kan være at den uansett ville kommet tidlig for første gang på de 35 åra jeg har hatt mensen, men dette med for tidlig (og eventuelt annerledes) mens eller blødning etter vaksinen gjelder vel etterhvert såpass mange kvinner at det begynner å bli litt påfallende. Er vel ikke akkurat uvanlig at kvinner mellom 45 og 50 plutselig får endringer i blødningsmønsteret heller.. jeg er i 30-årene og har også plutselig fått uregelmessige blødninger, noe jeg aldri har hatt før. Men her begynte det før vaksina og skyldes antageligvis lave hotmonnivåer fordi jeg ammer. Også ganske normalt. Uansett, så er det ikke skadelig i seg selv med litt uregelmessig mens.. Endret 15. juli 2021 av gjest:) 5
Anbefalte innlegg