miracle Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 skal lage meg tortillas, steker kjøttdeig og det fyll jeg vil ha.... pakker det inn og fyller med ost både inni og på toppen slik at det blir smeltet ost.... men hvordan skal jeg legge det i ovnen slik atdet ikke raser ut igjen? eller andre kanll gode råd? jeg skal fylle emd kjøttdeig, mais, tacosaus, chili og championg og masse masse ost;)
tommeline Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 jeg har laget sånne, og da har jeg rullet dem (som en pannekake, bare at de blir videre da). Legg i formen med bretten ned. Man må jo være litt forsiktig når man forsyner seg, men fyllet holder seg ganske bra på plass.
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 Jeg bruker å steke kjøttdeig, og ha i tacopulver med litt vann, har så i løk, mais, litt ost og en boks hermetisk tomat. Legger fyllet på en torillalefse, ruller de sammen og legger de med skjøten ned i en ildfast form. Har på ost på toppen og steker de rett før servering. Serveres med en skje rømme på toppen og en frisk salat.
-Fisken- Skrevet 15. september 2005 #4 Skrevet 15. september 2005 Legg tortillaene tett inntil hverandre
miracle Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2005 da går vi prøve på dette..mmmm gleder meg til mat ikveld;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå