AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Hvilken synes du er best? Hvordan er smaken på de forskjellige i forhold til hverandre? Anonymkode: 41d68...62d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Det er jo tre forskjellige typer melk, i tillegg til at de har ulike underkategorier. Synes det står godt forklart på Tines nettsider. Anonymkode: cd571...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Kefir lukter så sin sykt alkohol, at jeg ikke klarer å drikke det. Biola og kulturmelk er nesten det samme, bare biola har smak av div. Av de 3 blir det Biola jeg velger, men ikke alle smaker. Jeg liker generelt dårlig syrnet melkeproduktet. Anonymkode: 984d4...92a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Jeg synes at kulturmelk luker høgg med mindre det blir brukt i matlaging som varmebehandles. Kefir er jeg veldig glad i og bruker i grøten (om det så er kjøleskapsgrøt eller på toppen av kokt grøt), men jeg var ikke klar over at Biola hadde en naturell smak. Den må jeg prøve for jeg elsker probiotika 😄 Anonymkode: 641a5...7a9
Era Vulgaris Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 (endret) Hver til sitt bruk, mener jeg. Biola har jeg som regel i kjøleskapet, da den er veldig anvendelig i smoothies, frokostblandinger, eller bare som ren drikke. Kefir er fin å bruke i kaker, for da blir de så saftige! Kefir og/eller kulturmelk er kjempegodt i noe vi kaller "flatbrødsøll" der jeg kommer fra. Knust flatbrød med kefir og sukker er deilig sommermat, gjerne med litt spekeskinke ved siden av. Endret 12. juli 2021 av Era Vulgaris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå