AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Hei! Noen her som jobber på et slikt sted eller har erfaring med det? Del gjerne erfaringer. Anonymkode: 6f2ab...4a0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Har jobbet på akutt psyk. Hva er det du lurer på da? Anonymkode: 5230a...f18
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jobbet på akutt psyk. Hva er det du lurer på da? Anonymkode: 5230a...f18 Trenger man å være psykisk sterk f.eks for å takle en sånn jobb? Føler du deg trygg? Kan du føle deg trua eller skremt av pasientene? Trives du? Anonymkode: 6f2ab...4a0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 De kan jo ikke oppføre seg som den skvetne typiske mannen på Rema 1000 eller den skulende kvinnen som lufter hunden i parken. De må jo være den trygge og ikke skape stress ved å skulle ‘sikre seg selv’ og sine interesser. Anonymkode: 7b74a...eb1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger man å være psykisk sterk f.eks for å takle en sånn jobb? Man bør ha god psykisk helse for å jobbe med psykisk syke, og være i helseyrket generelt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler du deg trygg? Kan du føle deg trua eller skremt av pasientene? Det er den plassen jeg har følt meg tryggest av alle steder jeg har arbeidet. Jeg kan oppleve å bli truet, men det har mye med redsel å gjøre (hos pasienten, ikke min). Mange er utrygge og kan reagere med sinne, det er helt normalt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Trives du? Anonymkode: 6f2ab...4a0 Kunne ikke tenkt meg noe annet. Anonymkode: 95f74...092 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man bør ha god psykisk helse for å jobbe med psykisk syke, og være i helseyrket generelt. Det er den plassen jeg har følt meg tryggest av alle steder jeg har arbeidet. Jeg kan oppleve å bli truet, men det har mye med redsel å gjøre (hos pasienten, ikke min). Mange er utrygge og kan reagere med sinne, det er helt normalt. Kunne ikke tenkt meg noe annet. Anonymkode: 95f74...092 Kan du fortelle litt hvordan en typisk hverdag er? Anonymkode: a730a...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå