Gå til innhold

Sliter veldig med å finne meg en kjæreste.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 25 år gammel og aldri hatt kjæreste før. Har alltid vært godt likt av de fleste og ser bra ut. Elsker å trene og er nesten 2 meter høy. Nettopp ferdig utdannet pilot. 
Har jaktet etter damen i mitt liv i flere år nå, men har aldri funnet noen som er interesserte i meg. Får som regel oppmerksomhet av damer når jeg er i byen, men selvfølgelig er det alltid menn med høyere selvtillit som stjeler disse damene fra meg.. 😅 Ender alltid med at jeg går alene hjem etter fester og reflekterer over livet. Jeg elsker livet og har nettopp oppnådd pilot-drømmen min! Men jeg skulle bare virkelig ønske at det var en dame der ute som så meg. Føler alle andre blir sett unntatt meg. 
Mange kommenterer på at jeg garantert er en dame-magnet, men neida.. Ingen dame-magnet her.. Tror jeg 😕 

Litt absurd spørsmål, men hvordan får så mange seg kjæreste? Virker jo helt umulig, iallfall for meg.. ? 

Anonymkode: eda6d...23b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette med kjæreste altså… Det er mye flaks og uflaks! Det tror jeg ofte vi glemmer. 

Hvis du er en normal fyr, uten noen åpenbare «diskvalifiserende feil» (som at du ikke kan oppføre deg, ikke har normal hygiene osv), eller er superkresen… Så tenker jeg at det er tilfeldigheter som gjør at akkurat du ikke har møtt den rette ennå. Også er du nå på veg inn i en alder hvor den medmenneskelige dynamikken endrer seg litt. Det kan jo være en trøst i seg selv, at mange som ikke hadde hellet med seg i studentalderen, plutselig får det når man blir litt eldre. 

Selv var jeg kronisk singel til jeg var 28 og plutselig møtte drømmemannen. Så ikke gi opp håpet! Jeg vet hvordan det er å ransake seg selv opp og ned og lure på hva som er feil med en. Det har du sikkert gjort allerede…. Men veldig ofte er det jo ingenting galt - du har bare ikke møtt den rette ennå. 

Anonymkode: e8bd1...af6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette med kjæreste altså… Det er mye flaks og uflaks! Det tror jeg ofte vi glemmer. 

Hvis du er en normal fyr, uten noen åpenbare «diskvalifiserende feil» (som at du ikke kan oppføre deg, ikke har normal hygiene osv), eller er superkresen… Så tenker jeg at det er tilfeldigheter som gjør at akkurat du ikke har møtt den rette ennå. Også er du nå på veg inn i en alder hvor den medmenneskelige dynamikken endrer seg litt. Det kan jo være en trøst i seg selv, at mange som ikke hadde hellet med seg i studentalderen, plutselig får det når man blir litt eldre. 

Selv var jeg kronisk singel til jeg var 28 og plutselig møtte drømmemannen. Så ikke gi opp håpet! Jeg vet hvordan det er å ransake seg selv opp og ned og lure på hva som er feil med en. Det har du sikkert gjort allerede…. Men veldig ofte er det jo ingenting galt - du har bare ikke møtt den rette ennå. 

Anonymkode: e8bd1...af6

Enig med alt du sier! Kommer ikke til å gi opp. 

Gikk en tur alene i skogen i går for å se på solnedgangen. Fikk tårer i øynene da jeg innså at jeg sto der helt alene. Innbilte meg at damen i mitt liv sto ved siden av meg..
Men aner ikke hvem hun er, hvor hun er og når jeg møter hun.. 😕 

Takk for svar!

-TS

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan du ha dårlig selvtillit hvis du er utdannet pilot? Dette gir jo ingen mening :) 

Eneste rådet jeg kan gi er som følger: 

ikke bry deg om hva andre mener, ikke ta deg selv høytidelig, le av deg selv,  ha selvironi, ikke prøv å oppføre deg perfekt eller prøv hele tiden å si dem riktige tingene. Gi faen, ikke vær redd for å bli avist.  Hvis du sjekker opp 100 damer vil du bli avist 90 ganger, og få sjans på 10. (dette gjelder for 90% av menn) .10 damer er mye, fokuser på det, og ikke på 90 avslag. Være åpen og innbydende. Ikke snakk om deg selv men hvis interesse for dem. Drikk deg sørpe full. (ikke før du skal ut å fly da helst. :) )

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er snart 25 år gammel og aldri hatt kjæreste før. Har alltid vært godt likt av de fleste og ser bra ut. Elsker å trene og er nesten 2 meter høy. Nettopp ferdig utdannet pilot. 
Har jaktet etter damen i mitt liv i flere år nå, men har aldri funnet noen som er interesserte i meg. Får som regel oppmerksomhet av damer når jeg er i byen, men selvfølgelig er det alltid menn med høyere selvtillit som stjeler disse damene fra meg.. 😅 Ender alltid med at jeg går alene hjem etter fester og reflekterer over livet. Jeg elsker livet og har nettopp oppnådd pilot-drømmen min! Men jeg skulle bare virkelig ønske at det var en dame der ute som så meg. Føler alle andre blir sett unntatt meg. 
Mange kommenterer på at jeg garantert er en dame-magnet, men neida.. Ingen dame-magnet her.. Tror jeg 😕 

Litt absurd spørsmål, men hvordan får så mange seg kjæreste? Virker jo helt umulig, iallfall for meg.. ? 

Se meg. Marsj ta kontakt med meg. Jeg vil bli sett og jeg er den eneste som ikke blir sett. 

Sånn, da har jeg lagt inn bestilling. 🤓🤓🤓🤓🤓🤓

Anonymkode: 822d3...6ec

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Glut said:

Hvordan kan du ha dårlig selvtillit hvis du er utdannet pilot? Dette gir jo ingen mening :) 

Eneste rådet jeg kan gi er som følger: 

ikke bry deg om hva andre mener, ikke ta deg selv høytidelig, le av deg selv,  ha selvironi, ikke prøv å oppføre deg perfekt eller prøv hele tiden å si dem riktige tingene. Gi faen, ikke vær redd for å bli avist.  Hvis du sjekker opp 100 damer vil du bli avist 90 ganger, og få sjans på 10. (dette gjelder for 90% av menn) .10 damer er mye, fokuser på det, og ikke på 90 avslag. Være åpen og innbydende. Ikke snakk om deg selv men hvis interesse for dem. Drikk deg sørpe full. (ikke før du skal ut å fly da helst. :) )

Er selvfølgelig veldig stolt over at jeg har pilot-sertifikatene i ryggsekken min og det har økt selvtilliten min ganske mye. men tror en stor grunn til at jeg ikke har verdens høyeste selvtillit (rundt damer) er fordi ingen damer har vært interesserte i meg før.. Da begynner jeg å lure om det kanskje er noe galt med meg.. 😅 

Men tusen hjertelig takk for alle rådene dine! Skal huske alle sammen! :) 

og Neida, skal ikke drikke før jeg skal fly! ;) 

-TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går du frem når du finner noen som er interessante? Og har du et bredt nok spekter i hva slags dame du er ute etter eller er det kun noen få typer som interesserer deg? 

Anonymkode: 8c2ee...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å få en kjæreste nå. Jeg er 25 år og aldri hatt kjæreste selv. Jeg trives med å være alene også. 

Jeg stresset med det før og dro på dates, men jeg tror det synes godt om man stresser med det. Kjærligheten kommer når man minst venter det. 

Anonymkode: b291e...1b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat en tilsvarende tråd fra en fyr i tjueårene som ikke hadde draget. Tipset fra KG var: ta mer initiativ, snakk med damer, ha littselvtillit. Det hadde visst ordnet seg for han. 

Så snakk med damer, flørt litt, så ordner det seg nok. 

Anonymkode: 028c7...cc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan går du frem når du finner noen som er interessante? Og har du et bredt nok spekter i hva slags dame du er ute etter eller er det kun noen få typer som interesserer deg? 

Anonymkode: 8c2ee...6c2

Er alltid 100 % meg selv og får hun til å le. Får ofte skarpe blikk fra de i mens vi holder en samtale.
Problemet er at jeg ikke har høy nok selvtillit til å f.eks ta på hun eller gi hun en klem. Derfor ender det alltid med at jeg snakker med hun  i kanskje 2 timer, også går hun til noen andre som er mer fysisk med henne (eksempelvis kysse, klemme). Har skjedd 3 ganger per rad nå på de festene jeg har vært på. 

I en dame så jeg på utstråling, en som smiler og som generelt er glad i livet. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er alltid 100 % meg selv og får hun til å le. Får ofte skarpe blikk fra de i mens vi holder en samtale.
Problemet er at jeg ikke har høy nok selvtillit til å f.eks ta på hun eller gi hun en klem. Derfor ender det alltid med at jeg snakker med hun  i kanskje 2 timer, også går hun til noen andre som er mer fysisk med henne (eksempelvis kysse, klemme). 

Prøv deg fram med ufarlige berøringer. 

Anonymkode: a066c...7dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet er at jeg ikke har høy nok selvtillit til å f.eks ta på hun eller gi hun en klem.

Prøv å legg handen på skulderen hennes, eller på armen, på en naturlig måte. Det er ikke så påtrengende, men en start til noe mer...

Anonymkode: 028c7...cc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som er nærme deg i alder, og om du hadde prøvd å kysse henne samme kveld dere møter hverandre for første gang. Så hadde hun nok avvist deg, da hun er på jakt etter noe seriøst.

Ta initiativ, vær selvsikker uten å være høy på pæra, prat om noe interessant, så kan du foreslå en morsom aktivitet samme uke. Får du nei, så er det en pekepinn på at jenta ikke er interessert. Ingen spennende jenta som er venn av en venn som du hinte til vennen din å gjøre noe gøy der denne jenta blir invitert?

Gå ut på cafe/bar med en venn og start opp en samtale, ikke med teite sjekke replikker da. 

Utrolig mange jenter liker høye gutter, du vil finne henne etterhvert. Ikke stress, plutselig en dag står hun der

Anonymkode: dad09...07e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg kjenner en slik 2-metring med fersk atpl-a, og det er i hvertfall en kjekk type. Jeg hadde heller ingen gode erfaringer i regulære sjekkesituasjoner, og greide å overse flere gode sjanser. Traff min første kjæreste i et bryllup, ganske tilfeldig.  Det er vel en gjenganger, at det er lettere å bli kjent med noen, når du egentlig ikke er i den stressende dating, eller sjekkemodusen. 

Anonymkode: 31ba9...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...