AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Hei. Om man bruker medisiner mot angst, er det forenelig med å være mor? Selvsagt at man ikke overskrider den dosen legen har sagt og ikke misbruker medisinen. Jeg er bare litt redd da jeg fikk en medisin mot angst. Jeg sov veldig tungt og kunne ikke huske at barnet kom til meg på natten. Mannen min var også tilstede. Dette er en stund siden, og i mellomtiden har jeg fått et barn til, ammer og samsove, men angsten har blusset opp. Jeg vil bare være rolig i kroppen på dagtid og spesielt kvelden hvor det er ekstremt ille, men tør ikke sove tungt på natten, vil sove sånn halvveis jeg er vant til 😅 Er det noen her som veit om det finnes medikamenter som passer fint med det å samsove, amme, være psykisk tilstede? Anonymkode: 00271...0ee
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Prøv Inositol ? Fåes på helsekostbutikker Anonymkode: 69a56...9c8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Jeg er alenemamma å tar tabletter mot angst det går helt fint. Men sover ikke tyngre av de. Anonymkode: c7198...20c
eveline Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Det finnes også antidepressiva som ikke gir økt søvnbehov elle trøtthet som bivirkninger.🙂
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Cipralex hjelper mot angst å en sover ikke tungt av de. Anonymkode: c7198...20c
Kittykat Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Jeg har angst og er mor til 3. Jeg bruker Cipralex og gjorde det også når barna var små. Jeg har aldri sovet tungt av Cipralex og har fått med meg alt som har skjedd om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå