kat-e Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 NRK og andre har hatt dekning av denne saken, nrk hadde 10 minutter om hvor farlig det kan være å være journalist, etter at kjendis journalisten Peter de Vries ble myrdet. Ikke et ord om at flere har blitt myrdet i denne saken og hvor omfattende den er. En gang nevnte de at dette var en nederlandsk/marokkansk mafia. Derimot har jeg nå i snart en uke blitt bombadert med at selve drapsmannen var nederlender med mye understreking av ordet nederlender og at han fikk hjelp av en polakk. Jeg tenkte første at når det er en etnisk nederlender skal de blåse dette opp, nå er det de sier ikke riktig. Drapsmannen er av karibisk opprinnelse og i familie med den marokkanske mafia kongen. https://www.the-sun.com/news/3247520/rapper-shooting-journalist-amsterdam/ 2
Tiuren Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 En leiemorder, eller i det minste en som er villig til å drepe for narkopenger. Her driter jeg i om han er fra Kariben eller Nederland, en simpel kriminell. Hvor han er fra er bare en tilfeldighet. Men jeg reagerer jo på at norsk media er redd for at vi skal begynne å lynsje alle fargede dersom vi får vite sannheten, så den må skjules. Hva tror de egentlig om oss vanlige mennesker, tror de sivilisasjonen er så tynn? 4
ops2 Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 (endret) Overrepresentasjon er stikkordet. Det gjelder å skjule hvordan forholdet av kriminaliten fordeler seg mellom etnisk europeer/hvit og innvandret/farget opprinnelse. Som når en politimester i Oslo tråkka i baret og sa sannheten om hvem som begikk overfallsvoldtekter. Selvsagt kom PK-gjengen på banen og ropte om hvor mange etnisk norske menn som voldtok en de kjente. Akkurat som om to ting er akkurat det samme. Det viktigste er å se på andelen i % for hver enkelt type forbrytelse. I USA er 12-13 % av befolkningen "African-american" og står for 52% av drap. Det er hva overrepresentasjon betyr. Klarte man å finne en ærlig statistikk over alle alvorlige forbrytelser i Norge, så ville man nok se det samme. Men her blir opprinnelse visket ut i statistikken så snart de får statsborgerskap, eller det blir 2. generasjon. (Født i Norge) I USA beholder man kategoriene black, hispanic og white uansett om forfedrene deres har bodd i USA i 100 - 200 år. Endret 15. juli 2021 av ops2 3
Gjest Powermonger Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 kat-e skrev (På 12.7.2021 den 12.39): NRK og andre har hatt dekning av denne saken, nrk hadde 10 minutter om hvor farlig det kan være å være journalist, etter at kjendis journalisten Peter de Vries ble myrdet. Ikke et ord om at flere har blitt myrdet i denne saken og hvor omfattende den er. En gang nevnte de at dette var en nederlandsk/marokkansk mafia. Derimot har jeg nå i snart en uke blitt bombadert med at selve drapsmannen var nederlender med mye understreking av ordet nederlender og at han fikk hjelp av en polakk. Jeg tenkte første at når det er en etnisk nederlender skal de blåse dette opp, nå er det de sier ikke riktig. Drapsmannen er av karibisk opprinnelse og i familie med den marokkanske mafia kongen. https://www.the-sun.com/news/3247520/rapper-shooting-journalist-amsterdam/ Må si det var et typisk forbryter-utseende.
Gjest Powermonger Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 ops2 skrev (4 timer siden): I USA er 12-13 % av befolkningen "African-american" og står for 52% av drap. Det er hva overrepresentasjon betyr. Utrolig hva trangboddhet kan gjøre med mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå