Gå til innhold

Anthon har vært hos vet'en i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har nyst mye siden søndag, både utover og innover nysing. I tillegg ble han tråkket på for en måneds tid siden.

I dag fikk vi time på NVHs smådrsklinikk og traske oppover.. Her fikk han full sjekk og en sprøyte for å bedøve ham til røntgen.

De fant ut at han har nesemidd (mest sannsynlig), og at benet hans vil bli bra av seg selv. Han må bare ta det med ro i noen dager.

Lille voffen min ligger nå ved siden av meg og sover. Lille gutten min. Litt ekkelt, synes nå jeg. Øynene er delvis åpne, men kroppen hans fungerer ikke 100% ennå.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men måtte bare lette på hjertet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakard, midd i nesa klør sikkert noe helt forferdelig.

Lille pusen min har midd i ørene og det ser heller ikke noe godt ut. Fikk se på midden gjennom mikriskop og det er noen fæle beist - ikke rart det klør.

:troest: til Anton :)

Skrevet

Takk Heidi.

Anthon er så liten at de ikke haadde noe teleskop (?) som gikk langt nok opp i snuten. Derfor kunne de ikke med sikkerhet si at det var midd eller gress eller noe annet.

Nå har han våknet litt opp og vi har vært en runde i parken. Godt for lillegutt. Stakkar, han hadde tisset på seg mens han sov sammen med meg i sofaen. Da hadde jeg vondt av ham.

Nå står han og ser ut av vår franske balkong. Speider etter tispene ;)

Skrevet

Hannemor!

Er Anthon en Jack russell?

Er det du som er på jrt forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...