AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg blir så usikker og vet aldri hvordan jeg har han. Har prøvde å snakke med han om dette, men får bare til svar at det ikke er noe galt. Andre som har en sånn mann? Anonymkode: 92d19...7da
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Usj, for en type. Ser for meg at han bare går rundt og venter på at du skal gjøre ‘jobben din’. For en holdning! Anonymkode: cba4f...414 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Jeg føler jeg går på eggeskall noen ganger, prøver ikke å være i veien, rydder opp etter meg og være mest mulig usynlig. Dette er for det meste når jeg er hos han. Når han er hos meg er han mye lystigere. Ts Anonymkode: 92d19...7da
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Det hadde jeg ikke giddet. Selvfølgelig er det lov å være i dårlig humør nå og da. Ting kan jo skje som gjør at humøret faller. Men jeg ønsker å være glad og positiv så mye som mulig, og jeg hadde ikke godtatt at mitt eget humør går ned fordi en annen person går rundt og surmuler helt uten grunn. Anonymkode: d4b1f...0ed 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det hadde jeg ikke giddet. Selvfølgelig er det lov å være i dårlig humør nå og da. Ting kan jo skje som gjør at humøret faller. Men jeg ønsker å være glad og positiv så mye som mulig, og jeg hadde ikke godtatt at mitt eget humør går ned fordi en annen person går rundt og surmuler helt uten grunn. Anonymkode: d4b1f...0ed Han er ikke alltid i dårlig humør eller stresset, men han er bare veldig alvorlig og konsentrert om det holder på med. Mens jeg tolker det som om han er litt irritert og sur Ts Anonymkode: 92d19...7da
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Den saken er jo nokså klar; Dropp sex med han inntil han oppfører seg bra 24/7. Anonymkode: 36f88...4fd 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den saken er jo nokså klar; Dropp sex med han inntil han oppfører seg bra 24/7. Anonymkode: 36f88...4fd Problemet her er at han ikke forstår hvordan han er på dagtid, selv om jeg har prøvd å si det til han. Han tror han er ganske normal og legger ikke selv merke til at han kan være humørsyk. Derimot er han veldig snar til å kommentere hvis jeg er i litt dårlig humør en dag. Ts Anonymkode: 92d19...7da 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 Av og til lurer jeg på hvilke kriterier folk har for kjærester her på forumet! - Gjør ikke noe at han er dritsur så lenge han er blid av og til, og så lenge venninnene mine ikke synes han er stygg. --- Neida. Men har han vært sånn hele tiden? Hvis han generelt er en gretten fyr, så bør du seriøst vurdere om du gidder en slik fremtid. For det blir ikke noe bedre med unger og stress og jobb og økonomiske utfordringer og PMS. Anonymkode: 7cb97...c03 6
Gjest Chroma Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Han er ikke alltid i dårlig humør eller stresset, men han er bare veldig alvorlig og konsentrert om det holder på med. Ts Anonymkode: 92d19...7da Hva holder han på med når du føler han er i dårlig humør?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Problemet her er at han ikke forstår hvordan han er på dagtid, selv om jeg har prøvd å si det til han. Han tror han er ganske normal og legger ikke selv merke til at han kan være humørsyk. Derimot er han veldig snar til å kommentere hvis jeg er i litt dårlig humør en dag. Ts Anonymkode: 92d19...7da Åh. Det må nok være veldig provoserende at du ikke kan ha ansiktet ditt som du vil, mens han skal få ha ansiktet sitt slik han vil. Men dette har jeg opplevd mye…… Tror ikke mange egentlig skjønner at de ikke ser så bra ut selv når de ikke viser seg fra sin beste side 🙈🙈🙈 Unnskyld meg da, men de fleste ser vel pottesure ut om de virkelig slapper av 🙈🙈 Anonymkode: cba4f...414 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 Kanskje du må forklare ham at det man oppfatter som dårlig humør (selv om det ikke er ment spnn) smitter like lett som faktisk dårlig humør. Ergo blir du sur når du oppfatter ham som sur, selv om han ikke føler seg sur. Det går på ordvalg, stemmebruk, kroppsspråk osv. Dersom dere er sure på dagen er du på ingen måte klar for sex på kvelden. For mange av oss damer må alt det mentale være på plass før vi kan begynne å kjenne på seksuell lyst. Anonymkode: f8a95...1ca 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #13 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Av og til lurer jeg på hvilke kriterier folk har for kjærester her på forumet! - Gjør ikke noe at han er dritsur så lenge han er blid av og til, og så lenge venninnene mine ikke synes han er stygg. --- Neida. Men har han vært sånn hele tiden? Hvis han generelt er en gretten fyr, så bør du seriøst vurdere om du gidder en slik fremtid. For det blir ikke noe bedre med unger og stress og jobb og økonomiske utfordringer og PMS. Anonymkode: 7cb97...c03 Han har blitt sånn med årene. Det første året eller to var han verdens herligste. Ts Anonymkode: 92d19...7da 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #14 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Problemet her er at han ikke forstår hvordan han er på dagtid, selv om jeg har prøvd å si det til han. Han tror han er ganske normal og legger ikke selv merke til at han kan være humørsyk. Derimot er han veldig snar til å kommentere hvis jeg er i litt dårlig humør en dag. Ts Anonymkode: 92d19...7da Nei, problemet er at du ikke gir han sjanse til å forstå dette med mindre du faktisk sier bom nei til sex helt til han gjør det. Anonymkode: 36f88...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #15 Skrevet 12. juli 2021 Chroma skrev (11 minutter siden): Hva holder han på med når du føler han er i dårlig humør? Lager mat, rydder etter måltid, holder på med kontorarbeid på dataen sin, leser avisen, rydder i leiligheten sin etc Ts Anonymkode: 92d19...7da 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #16 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje du må forklare ham at det man oppfatter som dårlig humør (selv om det ikke er ment spnn) smitter like lett som faktisk dårlig humør. Ergo blir du sur når du oppfatter ham som sur, selv om han ikke føler seg sur. Det går på ordvalg, stemmebruk, kroppsspråk osv. Dersom dere er sure på dagen er du på ingen måte klar for sex på kvelden. For mange av oss damer må alt det mentale være på plass før vi kan begynne å kjenne på seksuell lyst. Anonymkode: f8a95...1ca Jeg tror dette er helt feil. Løsningsforslaget til kvinner er ofte ord; prate prate, forklare forklare, dra i parterapi, prateprateprate. Mens menn ikke endrer seg før kvinner GJØR noe nytt; forsvinne, nekte sex, begynne å pynte seg, er fraværende, etc. Anonymkode: 36f88...4fd 4
norw Skrevet 12. juli 2021 #17 Skrevet 12. juli 2021 likermegher skrev (1 time siden): Hvorfor gidder du? Hvis han er høy og har bra jobb/utdanning/inntekt, så er vel ikke resten så nøye.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #18 Skrevet 12. juli 2021 Ts her. Feks: Jeg tror det er fordi han bli veldig lett stresset. I dag åpen for å rydde opp etter frokosten og samtidig skulle jeg kastet en tung tannkremtuber, da roper han at jeg ikke må kaste tannkremtuben i søpla for den må tømmes fullstendig og resirkuleres. Da sier jeg at kun korken kan resirkuleres for tuben er jo tilgriset med tannkrem rester, men da surmuler han til meg og fortsetter å vaske opp. Sært, ikke sant? Anonymkode: 92d19...7da
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #19 Skrevet 12. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Feks: Jeg tror det er fordi han bli veldig lett stresset. I dag åpen for å rydde opp etter frokosten og samtidig skulle jeg kastet en tung tannkremtuber, da roper han at jeg ikke må kaste tannkremtuben i søpla for den må tømmes fullstendig og resirkuleres. Da sier jeg at kun korken kan resirkuleres for tuben er jo tilgriset med tannkrem rester, men da surmuler han til meg og fortsetter å vaske opp. Sært, ikke sant? Anonymkode: 92d19...7da Si FUCK DEG OG DEN TANNKREMTUBEN DIN og så slår du opp. Sex kan du få fra mannfolk som ikke surmuler også. Anonymkode: c7343...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #20 Skrevet 12. juli 2021 Kjære deg. Dette er ikke greit. Det høres ut som eksmannen min, litt før vi ble skilt. Han var gretten, muggen, og surmulet hele tiden, bortsett fra når han ville ha seg. Han gjorde mine dager ille med humøret sitt, og han brydde seg ikke i det hele tatt. Han kviknet bare til og var "snill" når han ville ha noe, altså min kropp. Jeg følte meg objektifisert, og det ble jeg også. Det var en del av hans psykiske vold mot meg. Han gjorde mye, mye mer, men dette var noe av det jeg opplevde som mest manipulerende. Gretten og sur på dagtid, snill på kveldstid når han ville bruke meg. Ja, bruke meg. Jeg følte meg brukt. Det er ikke din feil at han er sur og gretten, og spesielt ikke om han nekter å si hva som er galt. Jeg kjenner meg så igjen. Du ser at noe er galt, men du vet ikke hva, og da er det ikke noe DU kan gjøre for å fikses. Han må selv finne ut hva problemet er. Du kan si at du nekter å ha sex igjen til han forteller deg hva problemet er, og har tenkt å gjøre noe med det, men i mine øyne har det allerede gått for langt. Kom deg vekk fra han. Han er manipulerende, og det grenser til psykisk vold å la deg føle deg slik, nekte å si hva problemet er, og fremdeles skulle ha deg på kvelden. Det er ikke på noen som helst måte ok å oppføre seg slik. Anonymkode: a6d82...f47 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå