AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Hva anser du som flørting og vennskapelig av det motsatte kjønn? Ønsker å høre andres sine synspunkter i forhold til dette Anonymkode: beeb4...575
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Flørting er at man oppfører seg på en annen måte enn man gjør i forhold til folk man kommer godt overens med av samme kjønn. Jeg er ganske munter, kan være på grensen til frekk i min humor, og det er mye latter. Blir derfor lett sett på som flørtende. Men mener det er ok så lenge jeg kan oppføre meg helt likt mot en kollega eller venninne av sammen kjønn. (er hetrofil) Anonymkode: c6abf...69a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flørting er at man oppfører seg på en annen måte enn man gjør i forhold til folk man kommer godt overens med av samme kjønn. Jeg er ganske munter, kan være på grensen til frekk i min humor, og det er mye latter. Blir derfor lett sett på som flørtende. Men mener det er ok så lenge jeg kan oppføre meg helt likt mot en kollega eller venninne av sammen kjønn. (er hetrofil) Anonymkode: c6abf...69a Grunnen til at jeg spør er fordi at jeg har blitt misforstått i forhold til dette på jobb så jeg har begynt å tenke på hvordan jeg er mot andre 🤔 Prøvde å gi strikke votter til en og dette tok vedkomne negativt, som tagging på Facebook, og diverse andre ting. Anonymkode: beeb4...575
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Er du bevisst på kroppsspråket ditt? Anonymkode: 1fcbb...500
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du bevisst på kroppsspråket ditt? Anonymkode: 1fcbb...500 For å si det slik så vet jeg at jeg blir keitete når jeg blir usikker på andre så ja jeg prøver å vær bevisst kroppsspråket mitt. Anonymkode: beeb4...575
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Når jeg ikke er interessert blir jeg oppfattet som interessert og når jeg er interessert blir jeg oppfattet som ikke interessert. Med mindre det er en av disse ekstremt ekstremt innbilske individene, da blir jeg bare innesluttet og diagnose-båssatt. 🙈 heller det enn å få en klegg på meg. Anonymkode: 4a4ee...03c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå