AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Utleier har opprettet konto, og jeg har signert med bankID og har fått tilsendt mail fra Handelsbanken om at depositumskontoen er opprettet. Men hva gjør jeg nå? Hvordan får jeg betalt inn depositumet? Jeg forsøkte (et par ganger) å logge inn i Handelsbanken med bankID når avtalen var bekreftet, men da kommer det opp "du er nå logget ut. Takk for besøket". Noen som vet hva det er meningen jeg skal gjøre? Er helt ny på dette 😅 Anonymkode: 1d01c...a04
Mezzosoprena Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utleier har opprettet konto, og jeg har signert med bankID og har fått tilsendt mail fra Handelsbanken om at depositumskontoen er opprettet. Men hva gjør jeg nå? Hvordan får jeg betalt inn depositumet? Jeg forsøkte (et par ganger) å logge inn i Handelsbanken med bankID når avtalen var bekreftet, men da kommer det opp "du er nå logget ut. Takk for besøket". Noen som vet hva det er meningen jeg skal gjøre? Er helt ny på dette 😅 Anonymkode: 1d01c...a04 Betaler du ikke inn til depositumskontoen fra din egen konto? Dvs. du logger inn i den egen bank og betaler derfra... 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Teatrica skrev (5 minutter siden): Betaler du ikke inn til depositumskontoen fra din egen konto? Dvs. du logger inn i den egen bank og betaler derfra... Tenkte kanskje det skulle komme opp som efaktura eller noe siden jeg måtte godkjenne kontoen via BankID, og ble derfor usikker 😅 Anonymkode: 1d01c...a04
Saschi Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Jeg betalte bare inn til det kontonummeret som var knyttet til depositumskontoen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenkte kanskje det skulle komme opp som efaktura eller noe siden jeg måtte godkjenne kontoen via BankID, og ble derfor usikker 😅 Anonymkode: 1d01c...a04 Nei, det kommer ikke e-faktura. Du overfører bare pengene til det nye kontonummeret som er opprettet. Anonymkode: 3348c...14c 1
Mezzosoprena Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenkte kanskje det skulle komme opp som efaktura eller noe siden jeg måtte godkjenne kontoen via BankID, og ble derfor usikker 😅 Anonymkode: 1d01c...a04 Verken du eller huseier har tilgang til depositumskontoen etter at den er opprettet, dette fordi depositumet skal stå urørt fram til dere har blitt enige om hva som skal gjøres med det etter at leieforholdet opphører. Da må igjen begge to bekrefte i banken hva som skal skje med depositumet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Takk for hjelpen! ☺️ Anonymkode: 1d01c...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå