AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Forslag til jobb med en klar start-slutt? enkle arbeidsoppgaver, ikke for mye å huske på, ikke for mye dokumentasjon. har en kraftig adhd(add) men store hukommelsesvansker og konsentrasjonsvansker. Mer enn det som er normalt har spesialisten sagt. Har begynt på ny utdanning som jeg trodde var enkel, som i teorien skulle vært det. Men ser det ikke går. vet jeg kan gå på tiltak gjennom nav, men jeg trodde dette yrket skulle være et av de enkleste og tilogmed det ble for vanskelig. finnes det ingen enkle jobber der man ikke trenger å vri hjernen til alle døgnets tider? jeg klarer og være i jobb, men ikke når det blir for mye. det ender opp med så mye feil. Folk kan si en ting til meg 50 ganger, og fortsatt så glemmer jeg det. Blir bare så oppgitt.. må jo finnes noen yrker, og helst der jeg kan jobbe alene sånn at jeg kan klare og fokusere. Anonymkode: e3465...dd5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forslag til jobb med en klar start-slutt? enkle arbeidsoppgaver, ikke for mye å huske på, ikke for mye dokumentasjon. har en kraftig adhd(add) men store hukommelsesvansker og konsentrasjonsvansker. Mer enn det som er normalt har spesialisten sagt. Har begynt på ny utdanning som jeg trodde var enkel, som i teorien skulle vært det. Men ser det ikke går. vet jeg kan gå på tiltak gjennom nav, men jeg trodde dette yrket skulle være et av de enkleste og tilogmed det ble for vanskelig. finnes det ingen enkle jobber der man ikke trenger å vri hjernen til alle døgnets tider? jeg klarer og være i jobb, men ikke når det blir for mye. det ender opp med så mye feil. Folk kan si en ting til meg 50 ganger, og fortsatt så glemmer jeg det. Blir bare så oppgitt.. må jo finnes noen yrker, og helst der jeg kan jobbe alene sånn at jeg kan klare og fokusere. Anonymkode: e3465...dd5 Har du forsøkt medisiner? En venn av meg strever med det samme som deg men fikk god hjelp av en kombo av ulike adhd medisiner. Vil også foreslå at du vurderer mer praktiske yrker enn for teoretiske Anonymkode: 17a05...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå