Gå til innhold

Noen restauranter å anbefale i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reataurant for lunsj og middag? Bor hovedsaklig i Frognerområdet. Likte godt Listen to Baljit 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Curry&ketchup på Majorstua, om den fremdeles finnes da, er noen år siden sist jeg spiste der!

Yayas, knallgod thailandsk mat😋

Mathallen er veldig verdt et besøk!

Ellers er det mange gøye restauranter rundt omkring, som f.eks i Bogstadveien, Grünerløkka, Aker Brygge

Styr unna Pascals, det er svindyrt og langt ifra så fantastisk godt som de skal ha det til i tv-serien!

Anonymkode: 804cc...1d7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Curry&ketchup på Majorstua, om den fremdeles finnes da, er noen år siden sist jeg spiste der!

Yayas, knallgod thailandsk mat😋

Mathallen er veldig verdt et besøk!

Ellers er det mange gøye restauranter rundt omkring, som f.eks i Bogstadveien, Grünerløkka, Aker Brygge

Styr unna Pascals, det er svindyrt og langt ifra så fantastisk godt som de skal ha det til i tv-serien!

Anonymkode: 804cc...1d7

Enig! Pascals var en skuffelse da jeg var innom.  Ser endel steder er stengt eller midlertid stengt som feks kolonihagen.  

Skrevet

Det spørs hva man liker og prisnivået. 
Jeg liker Bølgen & Moi på Tjuvholmen, Olivia i Hegdehaugsveien, ved Eger og på Aker Brygge, Louise på Aker Brygge, Listen to Baljit, Fridays på Aker Brygge, Kværneriet på Solli plass, Døgnvill Burger på Tjuvholmen, Grains Bakeri i Valkyriegata på Majorstuen. (Kjører ellers Foodora).

• Liker 1
Gjest Passpartou
Skrevet

Spiser alltid på Restaurant Egon når jeg er i Oslo.

Skrevet
Passpartou skrev (Akkurat nå):

Spiser alltid på Restaurant Egon når jeg er i Oslo.

Egon?

AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Egon?

:fnise:

Sukk, vi får håpe at det er en spøk. 

Anonymkode: 4ec97...a5f

• Liker 3
Gjest Passpartou
Skrevet (endret)
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Egon?

Et fint sted. Man bestiller ved disken, så kommer mat servert til bordet. De har flere restauranter.

Endret av Passpartou
Skrevet

Jeg liker Dinner, syntes de har ok dim sum.

Skrevet
Passpartou skrev (Akkurat nå):

Et fint sted. Man bestiller ved disken, så kommer mat servert til bordet.

Overpriset hurtigmatkjede... Det er virkelig ikke en restaurant jeg ville ha anbefalt til noen...

• Liker 5
Gjest Passpartou
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Overpriset hurtigmatkjede... Det er virkelig ikke en restaurant jeg ville ha anbefalt til noen...

Det er ikke noe fast food gatekjøkken jeg tenker på. Du må snakke om noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Lunsj kan man godt spise på Torggata bad eller Mathallen, da har man litt å velge i. Uformelt og avslappet atmosfære på begge steder, og god mat til en relativt rimelig penge!

Alle restaurantene til Lava er veldig bra, uten å være vanvittig dyre f.eks.: Smalhans, Sentralen, Hitchhiker, Katla. Sistnevnte er nok stiveste i pris. Men det er et drøss med andre muligheter også, Oslo er blitt veldig, veldig bra for mat og uteliv. Så kommer egentlig mest an på hva dere selv vil spise :)

Anonymkode: aa39a...e5a

Skrevet
Peanut skrev (12 minutter siden):

Det spørs hva man liker og prisnivået. 
Jeg liker Bølgen & Moi på Tjuvholmen, Olivia i Hegdehaugsveien, ved Eger og på Aker Brygge, Louise på Aker Brygge, Listen to Baljit, Fridays på Aker Brygge, Kværneriet på Solli plass, Døgnvill Burger på Tjuvholmen, Grains Bakeri i Valkyriegata på Majorstuen. (Kjører ellers Foodora).

Mange gode forslag. Prøver å styre litt unna de store kjedene

Skrevet
Passpartou skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe fast food gatekjøkken jeg tenker på. Du må snakke om noe annet.

Neida, jeg vet hva jeg snakker om...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lunsj kan man godt spise på Torggata bad eller Mathallen, da har man litt å velge i. Uformelt og avslappet atmosfære på begge steder, og god mat til en relativt rimelig penge!

Alle restaurantene til Lava er veldig bra, uten å være vanvittig dyre f.eks.: Smalhans, Sentralen, Hitchhiker, Katla. Sistnevnte er nok stiveste i pris. Men det er et drøss med andre muligheter også, Oslo er blitt veldig, veldig bra for mat og uteliv. Så kommer egentlig mest an på hva dere selv vil spise :)

Takk for tips, men mange er midlertidig stengt eller har sommerferie. Må jo være noe.

Skrevet

Brasserie France...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cecilie82 said:

Takk for tips, men mange er midlertidig stengt eller har sommerferie. Må jo være noe.

Flere er åpne nå enn ellers, i et forsøk for å ta igjen for at det var stengt så lenge. Tror de fleste av Lavas restauranter er åpne, og de er ellers stengt i juli.

Finnes oversikt her: https://www.lavaoslo.no/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The Vandelay? Vanskelig å få bord til middag, men lunsj er lettere.

Arakataka? Skaal? Izakaya? Happolati? Trattoria popalare?

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (28 minutter siden):

Enig, med et unntak. Egon i Tyholttårnet. Ikke på grunn av maten. Men herlig med flott utsikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma Pizza! 

Mantra har også helt utrolig god indisk, var der senest forrige uke. 😋

Anonymkode: f4bdb...7ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...