mialarsen Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg har naturlig krøllete, blondt hår som er fargebehandlet (stripet). Når jeg kommer ut av dusjen og har tatt i en cream og hårolje, har jeg nydelig krøller jeg gjerne vil bevare. Disse varer bare frem til neste dag Jeg har tidligere gredd håret godt rett før jeg legger meg og tatt i masse hårolje for å bevare fuktigheten i håret, og da har alle krøllene «gått ut» og blitt erstattet med bølger. Jeg vil derfor prøve å bevare krøllene jeg har. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Eventuelt hvilke produkter? Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Les deg opp på curlygirl method 😊 Anonymkode: a910c...6de
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Helt normalt at krøllene ikke varer så lenge, les deg som sagt opp på curly girl method. Du burde ikke gre håret, da grer du jo ut krøllene. Hårolje gir forresten ikke mye fuktighet. Vil også anbefale deg å finne ut porisitøten til håret ditt, da er det enklere å finne rette produkter. Google hair porosity. Lykke til 😊 Anonymkode: 9c118...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå