AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Vi skal ut å fly om noen dager, barn nr 1 har fått omgangssyken og kaste opp som en gal i hele natt, er redd det skal smitte oss også men foreløpig er vi andre 3 helt ok. Så til spm har reiseforsikring skulle dette forverre seg får vi tilbake pengene for reisen? Håper det roer seg og er over på 48 timer som mange av de tidligere gangene men greit å vite hva vi kan forvente. Anonymkode: f2252...e70
powerpuffen Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Du må sjekke om dette dekkes av reiseforsikringen. Les kontrakten. Omgangssyke regnes vel som akutt sykdom vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Så flott at du stilte det spørsmålet her i stedet for å ta kontakt med forsikringsselskapet. Jeg mener helt bestemt at omgangssyke er noe midt i mellom av akutt sykdom og ikke akutt sykdom. Løsningen blir derfor at bare halvparten av dere får reise, og flyet tar dere bare halveis til feriedestinasjonen. Noe mer du ønsket svar på i forbindelse med din feriereise? Anonymkode: 10fb9...e3c
enkefru Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Om noen dager? En omgangssyke er som regel raskt over. Når skal dere reise?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Her fikk vårt barn omganssyke, da vi skulle til Disneyland, og vi fikk alt igjen på forsikringen. Hadde alt på konto igjen etter 2 dager. Så da reiste vi bare 1 måned etterpå. Anonymkode: f3949...649 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Her fikk vårt barn omganssyke, da vi skulle til Disneyland, og vi fikk alt igjen på forsikringen. Hadde alt på konto igjen etter 2 dager. Så da reiste vi bare 1 måned etterpå. Anonymkode: f3949...649 Tusen takk for svar, jeg håper det går raskt over og at vi kan reise som planlagt.. Men av tidligere erfaring så har ihvertfall de andre barna i huset blitt smittet, så er bare redd for at det kommer mer. Anonymkode: f2252...e70
Blue Berry Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 12.16): Tusen takk for svar, jeg håper det går raskt over og at vi kan reise som planlagt.. Men av tidligere erfaring så har ihvertfall de andre barna i huset blitt smittet, så er bare redd for at det kommer mer. Anonymkode: f2252...e70 God bedring! Hvordan gikk det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå