Gå til innhold

Får melding om kritistk systemfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som forårsaker dette, og håper det er noen genier som har greie på dette også.

Når jeg skal restarte maskinen av en eller annen grunn ser det ut til at det går greit en stund. Jeg trykker på start > starte maskinen på nytt > ok og så stenges maskinen.

Men, når den skal starte igjen kommer det et lite klikk og skjermen blir svart og så kommer denne meldingen:

Stop: c000021a {Kritisk systemfeil}

Systemprosessen Windows logon Process avsluttet uventet med status 0x0000354 (0x00000000 0x00000000)

Systemet er avsluttet

Og så står den der til jeg trykker "slå-av-knappen" på kassa.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Kan nok ikke fortelle deg akkurat hva som er feilen, bortsett fra at det ser ut til å være software-relatert siden det er snakk om en systemfeil.

Kan du forsøke å starte den opp i sikkermodus? I så fall kan du gå inn i hjelp og support og ta systemopprettelse og sette maskinen tilbake til et tidligere tidspunkt da du vet at den virket. (Hvis du har Win XP.)

Hvis du ikke kommer inn i sikkerhetsmodus, ville jeg reinstallert windows.

Skrevet (endret)

sist jeg fikk kritisk systemfeil og ikke kom noen vei, bortsett fra å skru av pc'n, var det HD-kræsj.. men ikke vet jeg om det kan være det samme.

fikk heller ikke startet opp i sikkerhetsmodus

Endret av Gitte
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe særlig for å rette på dette her annet enn at jeg lastet ned en prøveversjon av Registry Fix (tror det heter det) og kjørte det. Siden det var prøveversjonen reparerte den ikke alt, men det virker som den reparerte det som var galt hos meg.

Jeg fikk en crash en gang etter at programmet hadde kjørt. Men, så prøvde jeg en restart nå i kveld, og da gikk alt helt smertefritt.

Vet ikke om feilen er der enda, men det virker som det ble reparert...

Noen som har hørt om programmet og kan bekrefte at det er verdt å kjøpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...