AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg er så uuutrolig lei av å hate meg selv. Har slitt med lav selvtillit og dårlig kroppsbilde siden jeg var 12 år. Jeg er 26 nå. Endelig har jeg møtt en fyr som hittil virker å være bra, men jeg tviler konstant på meg selv og venter bare på at han skal miste interessen i meg. Hver minste lille ting gjør at jeg overtenker. Og jeg er bare innmari lei av å ødelegge ting ved å være så usikker på meg selv. For én gangs skyld vil jeg kunne date uten å sabotere hele greia. Har dere noen som helst tips og forslag til hvordan jeg kan gi faen og bare ta ting som det kommer? Anonymkode: a8bda...8bc
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Det finnes ingen quick-fix, men jeg har noen tips som med litt øvelse vil gjøre ting lettere. - Når du overtenker eller overanalyserer, stopp opp og si til deg selv 'han velger å date meg'. For han gjør det. Han ser noe ved deg som gjør at han ønsker å bli kjent med deg. - For bedre selvtillit, se på deg selv og se hva som er bra med deg. Skryt av deg selv. Alle har bra egenskaper, og svært mange av oss er alt for dårlige til å se dem og anerkjenne dem i oss selv. Om det er vanskelig, så begynn i det små. Lager du god kaffe? Kan du strikke? Er du god på å velge gaver? Baker du gode boller? Se disse småtingene og skryt av deg selv. Etter hvert vil det falle mer naturlig og det vil bli en integrert del av deg. Lær deg å være stolt av det du får til. Anonymkode: 3de05...8b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå