AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Kjenner du folk som gjør det? Bemerker du det? Det er tydelig at dette går i miljøer, de jeg vet gjør dette har hele familien med seg. Er det noen som ikke bryr seg om at kjæresten osv smatter? Anonymkode: 1a8d4...521
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Jeg sier sjelden noe på det, men jeg irriterer meg grønn over det. også høylytt tygging. Var på kino på lørdag, og på raden bak med satt noen unge gutter som spiste popcorn. Du VERDEN for et bråk! Tror ingen av dem har hørt at det er skikk og bruk å spise med munnen igjen. Jeg måtte finne et annet sted å sitte, en ledig plass, da filmen begynte. Mannen min kan finne på å tygge med munnen åpen. Så jeg handler aldri inn tyggegummi, for å ha i huset. Da blir jeg SPRØ hvis han finner den og går og slafser rundt. Anonymkode: de7fc...6ac
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Har en far som smatter, prater med mat i munnen osv så jeg blir kvalm, så jeg har vært supernøye med å få bort sånn fra egne barn. Julemiddagene med foreldre er ofte grusomme pga all lyd og mat i munnen….. Har vel et lite snev av misofoni for jeg liker ikke at mannen min spiser ved siden av meg når jeg selv ikke spiser, da blir det for mye matlyder. Anonymkode: 12e2e...b82
Sleeping_beauty Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Oh yes! En i svigerfamilien smatter så sykt høyt at jeg for første gang i mitt liv måtte forlate middagsbordet, ellers er jeg redd jeg hadde slått han over munnen. Har opplevd å bli irritert over smatting, men aldri direkte sint så jeg måtte reise meg. Hjelper ikke å si noe på det heller, er mange som har sagt ifra før flere ganger.
Candy1 Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Er sååååå irriterende når folk smatter, så godt som alle søsknene mine gjør d, å d er spesielt irriterende når de spiser suppe, for da blir d sånn skikkelig slurpelyd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Da røk jo teorien min om at sånt gjerne går i familien... Jeg er på feriebesøk og sønnen i familien spiser med ÅPEN munn (altså ikke bare litt). Både smatter og prater slik at man ser inn i munnen hans. Ekkelt. Anonymkode: 1a8d4...521
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Satt nettopp på bussen med en som både smattet og rapte.....ekkelt Anonymkode: b8ff5...2b0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 Faren min smatter noe veldig, og spiser med åpen munn. Jeg syns det er både irriterende og ekkelt, men får meg ikke til å si noe. Jeg kan ikke komme på noen andre i familien som smatter. Anonymkode: b4f67...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå