AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Jeg er 29 år. Synes det er så mange å velge mellom. Kan noen fortelle hvor de samler sine og hvorfor? Har vært ansatt hos ulike private aktører, samt i kommunal sektor i to kommuner. Så vet jeg blant annet har pensjon hos KLP, SPK, Storebrand og gjensidige. Anonymkode: c29af...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 Ikke gjensidige, var DNB ser jeg nå. Anonymkode: c29af...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 Jeg fikk et tilbud om medlemsfordel på akkurat dette fra fagforeningen min, så sjekk om din også har det. Jeg er i Akademikerne. Anonymkode: c6acd...ea1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 29 år. Synes det er så mange å velge mellom. Kan noen fortelle hvor de samler sine og hvorfor? Har vært ansatt hos ulike private aktører, samt i kommunal sektor i to kommuner. Så vet jeg blant annet har pensjon hos KLP, SPK, Storebrand og gjensidige. Anonymkode: c29af...778 Offentlig tjenestepensjon kan du ikke flytte fra en aktør til en annen, så klp og spk trenger du ikke tenke på i denne sammenhengen. Anonymkode: 84f9b...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå