AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Vil bare høre med dere om jeg har rett til å være sint, for hun mener nemlig jeg overreagerer. Hvordan hadde du reagert hvis du betrodde deg og la ut om vanskelige ting i livet ditt til en anonym bruker på nett, for så å etterpå finne ut at det var venninna di som sto bak brukeren? Altså der hun var fullt klar over at det var deg hun snakket med, mens du ikke var klar over det? Hvor du skriver om vanskelige ting og blottlegger deg nettopp fordi du tror du sitter å skriver med en anonym bruker, hvor ingen av oss vet hvem den andre er. Flere dette har skjedd med? Hvordan reagerte du? Anonymkode: 0a334...ccb
Hippogriff Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Det er et ekstremt tillitsbrudd. Du har all rett til selv å bestemme hva hun skal vite om deg. Syns hun dette er innafor, er det opp til deg å sette grenser for henne. 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Du overeagerer ikke! Dette er en forferdelig ting å gjøre. Ikke bare er det et grovt tillitsbrudd, men det forstyrrer "maktbalansen" dere i mellom, og hun har fratatt deg muligheten til å bestemme hvem som skal vite hva om ditt liv! Anonymkode: 8ecdc...f8e 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Tja. Altså, men hvordan gikk det seg til? Laget hun feks en tråd for å "fiske" etter deg? Eller skjedde det mer tilfeldig? I så fall må jo du ha gitt ut info som er gjenkjenner deg. Alltid lurt å anonymisere litt selv om man er AB. Anonymkode: 625e2...e18
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja. Altså, men hvordan gikk det seg til? Laget hun feks en tråd for å "fiske" etter deg? Eller skjedde det mer tilfeldig? I så fall må jo du ha gitt ut info som er gjenkjenner deg. Alltid lurt å anonymisere litt selv om man er AB. Anonymkode: 625e2...e18 Det kan skje, men da spiller man med åpne kort, man fortsetter ikke skrive som anonym. Anonymkode: 8ecdc...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tja. Altså, men hvordan gikk det seg til? Laget hun feks en tråd for å "fiske" etter deg? Eller skjedde det mer tilfeldig? I så fall må jo du ha gitt ut info som er gjenkjenner deg. Alltid lurt å anonymisere litt selv om man er AB. Anonymkode: 625e2...e18 Hun kjente meg igjen via en problemstilling jeg hadde skrevet. Så laget hun seg bruker på nettstedet og tok kontakt. Hun kunne spurt meg neste gang vi var sammen, om det var meg som hadde skrevet dette. I stedet kontaktet hun meg på nett og dro ut av meg masse info jeg ikke hadde lyst til å dele med hverken henne eller andre venninner, men familie og helsepersonell. Jeg luktet lunta da jeg etterhvert begynte å kjenne igjen skrivemåte, skrivefeil og bruk av emoji. Anonymkode: 0a334...ccb
Anna Maria Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Det vennskapet hadde vært over for min del. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå