Gå til innhold

Farge til lite toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et lite gjestetoalett i gangen vår som jeg nå har lyst til å male.

Tenkte på en gråtone... Men er usikker....... :forvirret: Noen som har tips til farge som kan passe?

Jeg skal også male toalettrullholder og kantene rundt speilet over vasken i en nyanse som passer til veggene

Skrevet

Siden toalettet er lite vil jeg anbefale deg og male i en lys nyanse for å øke romfølelsen litt, og heller satse på noen spreke farger i interiøret.

Grå er en fin farge som passer godt sammen med de fleste andre farger uten å "kræsje" ;)

Skrevet

Holder på med samme greia. Skal pusse opp for å selge(normalt ikke så veldig lurt, men doen var grusom!).

Har tatt koksgrå fliser på gulvet, maler i en farge som heter krem. Nøytralt og greit, tror jeg. Så får en heller stæsje opp litt med håndkle, speil og toalettsete.

Skrevet

I den nye leiligheten vi flytter inn i så har vi valgt ishavsturkis, eller et lignende navn på do, jeg måtte bare ha et rom med knæsj farge og alle de andre rommene er i fargene letthet og vanilje og lys beige. Men her er planen at vi skal bo i mange år da.

Skrevet

Vi har akkurat pusset opp vår bittelille do, og valgte veggfargen Never. Legger like gjerne bilde ut av det her :) :

post-7812-1126899622_thumb.jpg

Skrevet

Grått er kjempefint :) Til tilbehør kan du feks ha knallrosa.

Har en venninne som har innredet leiligheten i duse lyse farger, bortsett fra det lille badet. Det er knallrødt, med masse pynteting i gullbrokader etc. Hun har til og med en lysekrone der. Det er kjempetøft :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...