magolia Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Vi har et lite gjestetoalett i gangen vår som jeg nå har lyst til å male. Tenkte på en gråtone... Men er usikker....... Noen som har tips til farge som kan passe? Jeg skal også male toalettrullholder og kantene rundt speilet over vasken i en nyanse som passer til veggene
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Siden toalettet er lite vil jeg anbefale deg og male i en lys nyanse for å øke romfølelsen litt, og heller satse på noen spreke farger i interiøret. Grå er en fin farge som passer godt sammen med de fleste andre farger uten å "kræsje"
tobo Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 Holder på med samme greia. Skal pusse opp for å selge(normalt ikke så veldig lurt, men doen var grusom!). Har tatt koksgrå fliser på gulvet, maler i en farge som heter krem. Nøytralt og greit, tror jeg. Så får en heller stæsje opp litt med håndkle, speil og toalettsete.
momo Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 I den nye leiligheten vi flytter inn i så har vi valgt ishavsturkis, eller et lignende navn på do, jeg måtte bare ha et rom med knæsj farge og alle de andre rommene er i fargene letthet og vanilje og lys beige. Men her er planen at vi skal bo i mange år da.
Peony Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Vi har akkurat pusset opp vår bittelille do, og valgte veggfargen Never. Legger like gjerne bilde ut av det her :
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Grått er kjempefint Til tilbehør kan du feks ha knallrosa. Har en venninne som har innredet leiligheten i duse lyse farger, bortsett fra det lille badet. Det er knallrødt, med masse pynteting i gullbrokader etc. Hun har til og med en lysekrone der. Det er kjempetøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå