AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 M36 her. Gift med barn. Forholdet er bra og vi har typ aldri krangler eller små irritasjoner. Vi begge er i den fasen der vi vil teste litt ting med samme kjønn. Hun med damer jeg med menn. Vi har snakket om det og blitt enige om at det er ok å ha et side sprang eller 2. Men KUN med samme kjønn. Jeg har kost meg litt, men utelukkende med eldre men. Gjerne pensjon aldre. Og det som går igjen hele tiden er at jeg tenker for meg selv. Klarer jeg å ta han hvis en grense blir brutt og jeg vil stoppe akten. Er det kun jeg som har det slik? Kan tilføre at jeg er bare litt stor (207 godt trent og har god magen) Spørsmålet går til dere damer også Anonymkode: 575fa...71e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Mener du om du vil klare å banke ham om han vil voldta deg? Anonymkode: fea57...c67
Gjest Glut Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 On 7/12/2021 at 2:50 AM, AnonymBruker said: M36 her. Gift med barn. Forholdet er bra og vi har typ aldri krangler eller små irritasjoner. Vi begge er i den fasen der vi vil teste litt ting med samme kjønn. Hun med damer jeg med menn. Vi har snakket om det og blitt enige om at det er ok å ha et side sprang eller 2. Men KUN med samme kjønn. Jeg har kost meg litt, men utelukkende med eldre men. Gjerne pensjon aldre. Og det som går igjen hele tiden er at jeg tenker for meg selv. Klarer jeg å ta han hvis en grense blir brutt og jeg vil stoppe akten. Er det kun jeg som har det slik? Kan tilføre at jeg er bare litt stor (207 godt trent og har god magen) Spørsmålet går til dere damer også Anonymkode: 575fa...71e Du lurer på om du som mann på 36år, 207 cm høy og godt trent klarer å banke opp en homofil pensjonist? Er det du spør om?
Era Vulgaris Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Glut skrev (19 minutter siden): Du lurer på om du som mann på 36år, 207 cm høy og godt trent klarer å banke opp en homofil pensjonist? Er det du spør om? Nå lo jeg høyt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå