Gå til innhold

Er det feil å spørre han om hva han vil videre???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann i januar.

langdistanseforhold, men han skal flytte tilbake igjen til den byen hvir jeg bor.

vi har møttes 4-5 ganger i vinter/vår. Chattet endel. 

vi var på en ukes ferie sammen nå. 
Han sa han har følelser for meg og er veldig glad i meg.

jeg spurte han på slutten av ferien hva han tenker videre om oss.

Han ble nesten irrirtert da jeg spurte. Han vil ta en dag om gangen. Han er redd for å binde seg, for han visste ikke hvor han endte opp i fremtiden??

Så her sitter jeg...Begynner å forelske meg i mannen og er redd for å ta dette videre i frykt for å bli såret. Har opplevd nok skuffelser nå. 
Var det feil av meg og spør? 

Er redd for å bli utnyttet og bli holdt på gress. 

skal jeg trekke meg litt tilbake og gjøre meg litt kostbar? Eller forlange et skikkelig svar? Eller kutte han ut før jeg blir såret og skuffet?

Anonymkode: a2009...2d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som at han ikke vil forplikte seg til deg og derfor blir irritert når du spør. Hadde du blitt irritert hvis en person du var forelsket i spurte deg om det? Nei nemlig.

Anonymkode: ce810...218

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du gjorde ingenting feil. Det er helt naturlig at du lurer på hva han tenker om dere i det videre nå på dette tidspunktet. Du er ikke ansvarlig for at han ble irritert, det må han ta ansvar for selv. 

Høres ut som han bare har lyst på dame på hans premisser, og ikke med noen forpliktelser. Spørsmålet er om du vil det? Hva er dine behov? Hva ønsker du med forholdet? 

Anonymkode: d2f05...979

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig at det fins så mange av det motsatte kjønn som er godt voksne som tenker at de skal bare ha og ha og ikke gi noe tilbake... da har man null respekt for mennesker og kvinner egentlig. 

Anonymkode: d370c...504

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Dette er en godt voksen mann som er 10 år eldre. 

Forstår ikke helt hva han egentlig vil med meg. 
for meg virker det som at han har følelser for meg, hvis ikke han bare later som 🙈

sier han aldri har møtt en kvinne som meg. Lurer jo på nå om alt dette er tøv.

Blir usikker og redd for å bli utnyttet. Har mange negative erfaringer fra før med menn.

det jeg sitter her og lurer på er om jeg skal sende en melding for å høre hva han tenker videre? At det er viktig å ha de samme forutsetningene for å treffes?
Jeg er ute etter en kjæreste, og hvis han kun er ute etter sex og moro, håper jeg han er såpass ærlig og lar meg gå😔

Skrevet

Personlig ville jeg bare trukket meg tilbake.  Han har sagt at han har følelser for deg og er glad i deg, men blir irritert når du spør om veien videre... Dårlig tegn 😕   som en sa over her, man blir jo ikke irritert over et sånn spørsmål dersom man faktisk er glad i deg..  Og han vil ta det en dag av gangen?  Nei ikke bra.

Trekk deg tilbake og ikke gjør noenting. Kommer han på banen og spør deg om hva som skjer så kan du si at du føler at dere ikke er på samme side og at dere nok ikke passer sammen. Spør han hvorfor, så er det fordi han vil ta en dag av gangen og du vil noe mer.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (1 time siden):

Personlig ville jeg bare trukket meg tilbake.  Han har sagt at han har følelser for deg og er glad i deg, men blir irritert når du spør om veien videre... Dårlig tegn 😕   som en sa over her, man blir jo ikke irritert over et sånn spørsmål dersom man faktisk er glad i deg..  Og han vil ta det en dag av gangen?  Nei ikke bra.

Trekk deg tilbake og ikke gjør noenting. Kommer han på banen og spør deg om hva som skjer så kan du si at du føler at dere ikke er på samme side og at dere nok ikke passer sammen. Spør han hvorfor, så er det fordi han vil ta en dag av gangen og du vil noe mer.

Takk for svar.

Er nok kanskje det beste, selv om det blir utrolig tøft for meg å gjøre det.

Har blitt veldig glad i han...

Bør jeg bare la være å skrive noe til han, eller bør jeg sende en melding og si at jeg trenger et på hva han vil videre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar.

Bør jeg bare la være å skrive noe til han, eller bør jeg sende en melding og si at jeg trenger et på hva han vil videre? 

Men du har jo allerede spurt om hva han vil videre. Og resultatet er at han ble sur. 

Hvorfor vil du spørre om det samme en gang til, og hvordan tenker du at du skal få et annet resultat ved å gjøre nøyaktig det samme som du har gjort? 

Jeg hadde latt vær å ta kontakt. Og om han tar kontakt, så hadde jeg sagt det rett ut. "Jeg ønsker å date noen for å se om det kan bli et forhold. Jeg er ikke på jakt etter bare sex og moro. Hvis du ikke har noen intensjoner om forhold, så syns jeg vi skal avslutte. Hva tenker du om det?" Så hadde jeg tatt det derfra, avhengig av svaret. Samtidig får han da også sett at du trekker deg vekk, og at du ikke er villig til å bli med på sånt surr. 

Sier meg veldig enig i den som sa at er man forelsket, så blir man ikke sur for et sånt spørsmål, tvert om blir man glad.

Du er jo forelsket. Hadde du blitt sur for et slikt spørsmål? Nei. 

Hadde du blitt irritert på et sånt spørsmål fra en du ikke er forelsket i? Nemlig... 

Anonymkode: 3b730...846

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar.

jeg skjønner deg godt, sånne ting er aldri lett. Og veldig lett for meg å sitte utenfor situasjonen og si hva som evt. bør gjøres...  Tøft når man står i det. Men min personlige mening er jo at om man ikke vil det samme så er det liksom ikke noe poeng.  Jeg tenker at du har spurt han live, og han ble irritert. Så der signaliserte du jo at du ville mer.  Tror det holder. Bare la det ligge, selv om det er vanskelig.

Skrevet

Han her vil jeg tenke betyr trøbbel og magevondt. Trekk deg stille tilbake, til han evt kan gi noe mer.. 

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke feil å spørre, vil si er naturlig i en sånn situasjon. Det er noe alle ville gjort.

Jeg ser ikke noe poeng i stille flere spørsmål nå. Du har jo fått svar fra ham.

Han er tydeligvis av de som ikke har noen hast med å binde seg, tar ting som det kommer. Gjerne vil ha det fritt. Det gjør at jeg tenker det er best å trekke seg tilbake. Sjansen er stor for at du blir såret. Det hjelper ikke at han sier han har følelser for deg, hvis han ikke er villig til å satse på deg i det fulle og hele. Jeg ser noen røde flagg her, dessverre.

Skrevet

Tenker det er et ganske rødt flagg om han blir irritert av at du stiller et så naturlig spørsmål som mange andre også hadde stilt i en slik situasjon. Hans reaksjon sier nok, og jeg hadde holdt meg unna. Han høres ikke ut som en seriøs type som vil forplikte seg 😕

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Møtte en mann i januar.

langdistanseforhold, men han skal flytte tilbake igjen til den byen hvir jeg bor.

vi har møttes 4-5 ganger i vinter/vår. Chattet endel. 

vi var på en ukes ferie sammen nå. 
Han sa han har følelser for meg og er veldig glad i meg.

jeg spurte han på slutten av ferien hva han tenker videre om oss.

Han ble nesten irrirtert da jeg spurte. Han vil ta en dag om gangen. Han er redd for å binde seg, for han visste ikke hvor han endte opp i fremtiden??

Så her sitter jeg...Begynner å forelske meg i mannen og er redd for å ta dette videre i frykt for å bli såret. Har opplevd nok skuffelser nå. 
Var det feil av meg og spør? 

Er redd for å bli utnyttet og bli holdt på gress. 

skal jeg trekke meg litt tilbake og gjøre meg litt kostbar? Eller forlange et skikkelig svar? Eller kutte han ut før jeg blir såret og skuffet?

Treffer jeg en dame som jeg 😍😍 i, så passer jeg selvfølgelig på å kapre henne/vil at hun skal bli min. En mann som er mer nja vi får ta en dag av gangen/ ikke press meg /ønsker ikke å binde meg (etter så lang tid som januar ) har jeg ikke noe som helst tro på at har de rette følelsene. Høres ut som "kjekt å få i pose og sekk/ holder mulighetene mine åpne" type. Så hvis du ikke synes det er ok/ ikke tenker likt selv, så er jeg redd du ender opp skuffet. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...