Gå til innhold

Slappe av under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Jeg klarer ikke å slappe av under sex og orgasme uteblir uansett forspill og berørelse. Med mindre jeg bruker leketøy, men da tar det også lang tid. 
Jeg og samboer har vært sammen i 5år og jeg klarer fortsatt ikke å slappe av. 

men dette klarte jeg for 10år siden. Da veide jeg også 10kg mindre. Og var barnløs uten strekkmerker fra armer til legger. Og hadde ikke hengepupper. 

Jeg fikk lett orgasme når jeg red, noe jeg vet at kunne vært tilfellet nå også om jeg klarte å slappe av. Men jeg klarer ikke. 
Alt jeg tenker på er hvor dvask kroppen min er. At han må tenke at jeg ikke er så spenstig. Strekkmerkene. Magen min som henger etter to graviditeter. 
Om jeg rir han så tenker jeg på dobbelthaka mi, hvordan puppene henger og hvordan magen min lager en sånn «flopp flopp» lyd om jeg rir slik jeg virkelig liker. Jeg tenker på lårene mine som helt sikkert knuser han når jeg sitter på toppen. 

Samboer har aldri gitt meg grunn til å føle på dette, og han er gira. Men jeg klarer ikke å slappe av! Hvordan får dere andre det til? Jeg har tydeligvis dårlig selvbilde, men orgasmen uteblir vel ikke for alle som har dårlig selvbilde? 
kan jeg få noen råd om hva dere gjør for å klare å komme i mål? Jeg er helt sperret. Jeg forsøker meditasjon og pusteøvelser, men føler det ikke hjelper. Enda.. 

Anonymkode: 853b7...4eb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler vel noe om å lære deg selv å like og akseptere at han liker deg som du er!

Mor til hans barn som bærer preg av et levd liv! Det er sexy som søren!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (4 minutter siden):

Det handler vel noe om å lære deg selv å like og akseptere at han liker deg som du er!

Mor til hans barn som bærer preg av et levd liv! Det er sexy som søren!

Takk, dette var en veldig fin kommentar ❤️ Jeg skal prøve å minne meg på at han har sett hver eneste cm av meg og er likevel veldig gira på meg. Vi begge elsker jo sex, og han prøver virkelig å gi meg orgasme uten leketøy. Jeg bare blir helt blokkert, er nok mentalt dette 🌼

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk, dette var en veldig fin kommentar ❤️ Jeg skal prøve å minne meg på at han har sett hver eneste cm av meg og er likevel veldig gira på meg. Vi begge elsker jo sex, og han prøver virkelig å gi meg orgasme uten leketøy. Jeg bare blir helt blokkert, er nok mentalt dette 🌼

Ja, det er nok mentalt. Har du forsøkt å bli mer venn med kroppen din? Stått foran speilet med velvilje fremfor kritikk? Hvis ikke så kan det kanskje være en fin øvelse. 

Jeg kan se på strekkmerkene og tenke «blæh!», men jeg kan også se på dem og tenke at det var en liten pris å betale for mine barn. Og en kropp som virker er en god kropp!

• Liker 1
Skrevet

Sexen ble mye bedre da jeg (endelig) klarte å akseptere kroppen min! Jeg måtte jobbe en del med hodet, men absolutt verd det. Jeg sa ting til meg selv som jeg aldri ville sagt til andre. Og det tipper jeg at du også gjør. 💜

Det som fungerte for meg var å ta tak i de negative tankene. F.eks. hver gang jeg ble oppmerksom på magen min (under sex, foran speilet etc.), kritiserte jeg den. Derfor ble jeg enig med meg selv hva jeg ville tenke om magen min i stedet. «Jepp, den er er litt løsere enn før, men det har ingenting å si. Jeg er den samme og magen min vitner bare om at jeg har bært frem noen fantastiske barn.» Og hver gang jeg senere kritiserte magen min, minnet jeg meg selv på den positive tanken. Denne teknikken har jeg lært gjennom kognitiv terapi og den fungerte på meg. (Jeg har skrevet litt om det her.)

Noe annet jeg gjorde var å finne ut hva jeg faktisk mente om kroppen min. Jeg tegnet en strekkvinne. Helt enkel tegning. Og så skrev jeg rundt den alt jeg tenkte om de forskjellige kroppsdelene. Jeg ble mildt sagt sjokkert over alt det stygge jeg sa til meg selv. Så lagde jeg en tegning til og ba mannen min skrive alt han tenkte. De to bildene kunne ikke vært mer forskjellige. Det var en skikkelig øyeåpner for meg. (Jeg har skrevet litt om det her.)

Å lære å tenke positivt om oss selv, er noe som virkelig krever øvelse. Men jeg vil absolutt anbefale deg det! Du må bare finne ut hva som fungerer for deg. 🤗

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...