Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg får mensen nå. Er 8 uker siden fødsel og har begynt å spotte mye. Men jeg har ikke noe særlig med smerter.. pleier og ha ganske mye. Har hørt at det kan bli mindre smerter etter fødsel. Har det stemt for noen av dere?

Anonymkode: e1118...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, stemte for meg. Før jeg fikk barn, måtte jeg alltid bruke smertestillende de to-tre første dagene av mensen for å klare å gå på jobb. Etter første barnet ble det mye bedre, etter andre fødsel var jeg omtrent smertefri ved mensen (og det selv om jeg etpar år etter andre fødsel sluttet på hormonprevensjon fordi mannen steriliserte seg). 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Brutale smerter før mensen. Nesten ingen etter, annet enn jævlig vondt i tissen pga nedpress og tyngdefølelse etter fødsel i noen år ved mensen

Anonymkode: 68ed6...bde

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bare er 8 uker siden fødsel kan det også være slutten av renselsen. Altså at skorpen i livmoren der morkaken var løsner.

Anonymkode: 58518...324

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis det bare er 8 uker siden fødsel kan det også være slutten av renselsen. Altså at skorpen i livmoren der morkaken var løsner.

Anonymkode: 58518...324

Totalt feil. Den løsner innen 10-14 dager, ikke etter 2 måneder

Anonymkode: f2610...de9

Skrevet

Kraftige smerter de par første dagene i menstruasjonen før fødsel, brukt tramadol flere ganger. Helt smertefri etter fødsel👏

AnonymBruker
Skrevet

Nei tvert i mot! Ble værre og værre med årene. Takk Gud for spiral da jeg var ferdig med graviditeter og fødsler. 

Anonymkode: 5eea6...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...