Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt absurd ut, jeg vet, men har altså en venninne som går fra mann og barn fordi de står i veien for drømmen om å bli kjendis. Syns det er veldig vanskelig å vite hvordan jeg kan være en støtte for henne samtidig som jeg er sterkt uenig med henne. Noen tips?

Anonymkode: f89a8...7c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt avstand. Hvorfor skal du støtte henne om du er uenig? En ekte venninne ville vært ærlig. Og er dette et menneske du ønsker å ha i livet ditt når hun oppfører seg slik? Det høres jo helt merkelig ut. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

«Å ta store livsvalg kan være skikkelig tøft. Du får gjøre det du mener er best for deg i det lange løp». Og så ikke nevne hva du mener - og som vi alle sikkert er enige i - at hun velger helt feil 😂

Anonymkode: 0061f...fba

• Liker 6
Skrevet

På hvilken måte har hun tenkt til å bli kjendis? Melde seg på et realityprogram og håpe på at du blir "oppdaget"? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel mistet bakkekontakten.

Anonymkode: 5c215...577

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å gå fra en mann kan jeg forstå, man kan jo være for forskjellige og ha forskjellige ønsker i livet, uansett hva det måtte være.

Men du skriver barn? På hvilken måte blir dette barnet i veien for å være kjendis? Veldig mange kjendiser som har barn, de fleste faktisk

Anonymkode: 8f21d...c61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (På 12.7.2021 den 0.20):

På hvilken måte har hun tenkt til å bli kjendis? Melde seg på et realityprogram og håpe på at du blir "oppdaget"? 

Hun er på en måte D-kjendis allerede. Rising star, kan man si.

AnonymBruker
Skrevet

Så teit. Kjendis i Norge er ingenting. Hadde skjønt det hvis det var hollywood, men allikevel gå fra familien for det. Utakknemlig dame.

Anonymkode: 429c6...a7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hun er på en måte D-kjendis allerede. Rising star, kan man si.

Javel? Jeg var C-kjendis i følge KG for ikke mange innlegg siden. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...