Gå til innhold

Kunne du vært utro om partneren garantert ikke fant ut av det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis det var 100% garantert, kunne du da ligget med en annen du hadde god kjemi med, veldig lyst på o.l? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 5cad0...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Så dårlig moral har jeg ikke. 

• Liker 14
Skrevet

Nei, fordi jeg vil kunne ha ren samvittighet. Det ville ligget mellom oss, og jeg vil ikke ha noe i mellom oss. Jeg vil at vi blir gamle sammen og har grunn til den tilliten vi har. Det gjør meg lykkelig. Et nummer med en annen er jo selvsagt ikke verdt  ødelegge det forholdet jeg har. Pluss, jeg har ikke lyst, jeg har det så bra som jeg har det.

• Liker 14
Skrevet

Nei, hvis jeg først har forpliktet meg til et forhold så ville det vært meningsløst å være utro. Dessuten så er jeg såpass gammeldags at jeg ikke bare hopper til sengs med all slags. Tar lang tid før man kommer til her. :ler:

• Liker 6
Skrevet

Absolutt ikke. Når jeg er i et fast forhold så er det partneren min som gjelder og ikke andre. Jeg har aldri hatt lyst til å ligge med andre menn mens jeg har vært med min nåværende partner da vi har det helt topper sammen.  

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, med eksen min som bor i et annet land. Dette hadde vært oss om det ikke var for avstanden.

Anonymkode: 4394c...51c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Det er heller ikke slik at jeg ikke tar livet av folk fordi det er et av de ti bud. Folk som må ha en slags trussel hengende over seg for å oppføre seg er søppel tvers gjennom.

Anonymkode: f6280...c00

• Liker 4
Skrevet

Nei. Jeg elsker ham, og kunne ikke tenkt meg noen andre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ja, men da kun med en spesiell annen mann i tankene. Jeg er forelsket i en annen mann, og har så enormt lyst til å bare være nær han.  Et eller annet tilfeldig ligg interesser meg ikke.. 

Anonymkode: b9a46...eed

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Hvorfor skal jeg være i forhold da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nope, har null interesse for andre menn og hadde aldri hatt samvittighet til det heller. Har alt for mye respekt for mannen til å gjøre noe slikt mot han...og jeg har også for mye respekt for meg selv til å ligge med tilfeldige menn!

Anonymkode: 29411...d9c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror helt ærlig at jeg kommer til å ende opp som utro. 

Anonymkode: b9a46...eed

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg hadde visst det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, slikt gjør jeg bare ikke. 

Anonymkode: eb403...1ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, hvis jeg møtte en mann jeg hadde lyst på. Men ikke bare for å være utro. 

Anonymkode: 8b8b4...dd0

Skrevet

Nei?! Hva er poenget med å være i et forhold da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har selvfølgelig ikke lyst på noen andre. 

Anonymkode: adacb...d94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri møtt en mann jeg ville vært utro med. Men uansett tror jeg at det hadde vært for tungt å bære den dårlige samvittigheten. Hadde føltes forferdelig å svike han jeg elsker på den måten.

Anonymkode: 880c9...413

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har aldri hatt så bra sex som jeg har med mannen min. Har hatt en del ons før han pluss et annet langvarig forhold. Så jeg vet at så vanvittig seksuell kjemi vokser ikke på trær. Så tviler på sex med noen andre ville vært bedre enn den jeg har nå. Så derfor ser jeg ingen grunn til det. Men hadde det feks vært Brad Pitt eller Johnny Depp på på sine litt yngre dager så hadde det jo kanskje vært litt gøy 😄

Anonymkode: 1d348...3ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg allerede, og kona vet ingenting.

Anonymkode: 6d4f3...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...