AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Han sier hver dag at han bare har vært hjemme. Jeg var på jobb i kveld, pratet etter vakt og han hadde bare vært hjemme og sett på some. Vel han var logget av i mange timer. Har gitt han ultimatum før om at han uansett må være ærlig. Han er ikke hjemme om han ikke er logget på en eneste gang. Kjenner ham. Hvordan få han til å forstå at jeg mener alvor? Anonymkode: 4ca43...649
CorvusCorax Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Hva er grunnen til at du ikke kan stole på det han sier? Hvorfor skulle han lyve? 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Har du husket å informere om at du driver med utstrakt overvåking? For noen minner det nemlig mer om psykopati enn kjærlighet, og kan derfor være lurt å nevne. Anonymkode: 49f39...9df 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Hva er grunnen til at du ikke kan stole på det han sier? Hvorfor skulle han lyve? Vært mange løgner før. Anonymkode: 4ca43...649
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har gitt han ultimatum før om at han uansett må være ærlig. Han er ikke hjemme om han ikke er logget på en eneste gang. Kjenner ham. Hvordan få han til å forstå at jeg mener alvor? Hva var ultimatumet? Du må jo utføre det du sier du skal. Anonymkode: 14b5b...394 1
CorvusCorax Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vært mange løgner før. Anonymkode: 4ca43...649 Hvorfor fortsetter du forholdet om du ikke har tillit? 4
Gjest theTitanic Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vært mange løgner før. Anonymkode: 4ca43...649 Så du gidder fortsette fordi...? Sånn overvåkning er bare ikke greit, og sannsynligvis driver du han vekk. Du bør få hjelp for sjalusien, for det er vondt å bekymre seg, vondt å lete etter beviser på, og tenke seg til, worst case scenario.
Gjest theTitanic Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Dessuten kan du ikke tvinge han til å være ærlig. Og du kan ikke tvinge han til å avlegge rapport.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 theTitanic skrev (1 minutt siden): Så du gidder fortsette fordi...? Sånn overvåkning er bare ikke greit, og sannsynligvis driver du han vekk. Du bør få hjelp for sjalusien, for det er vondt å bekymre seg, vondt å lete etter beviser på, og tenke seg til, worst case scenario. Sjalusi er en ting, men han har vært utro og henger forsatt med denne dama. Er nok ikke noe mellom de nå, men jeg savner ærligheten hans. Dette er bare en ting av mange. Anonymkode: 4ca43...649
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 theTitanic skrev (1 minutt siden): Dessuten kan du ikke tvinge han til å være ærlig. Og du kan ikke tvinge han til å avlegge rapport. Nei, men han vil tydelig ikke ut av forholdet. Og jeg kan sette mine krav! Anonymkode: 4ca43...649
Gjest theTitanic Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjalusi er en ting, men han har vært utro og henger forsatt med denne dama. Er nok ikke noe mellom de nå, men jeg savner ærligheten hans. Dette er bare en ting av mange. Anonymkode: 4ca43...649 Så hvorfor gidder du en fyr som ligger rundt, bedrar, lyver og henger med en han har ligget med? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men han vil tydelig ikke ut av forholdet. Og jeg kan sette mine krav! Anonymkode: 4ca43...649 Du prøver å få det til å høres ut som at du beholder han med verdighet gjennom krav, men det gjør du ikke. Han vil ha i pose og sekk. Kravet ditt med full kontroll og anleggene av rapport er enda usunne enn at han lyver og ligger rundt. Løsningen er at dere ikke bør være sammen, at dere er dårlig match.
CorvusCorax Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, men han vil tydelig ikke ut av forholdet. Og jeg kan sette mine krav! Anonymkode: 4ca43...649 Hvordan vet du det? Kanskje han er en pingle, som venter på at du skal ta ansvar. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 CorvusCorax skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du det? Kanskje han er en pingle, som venter på at du skal ta ansvar. Du er inne på noe. Alt hva vi skal gjøre sammen eller noe så enkelt som hva vi skal spise er alltid opp til meg. Anonymkode: 4ca43...649
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 theTitanic skrev (14 minutter siden): Så hvorfor gidder du en fyr som ligger rundt, bedrar, lyver og henger med en han har ligget med? Du prøver å få det til å høres ut som at du beholder han med verdighet gjennom krav, men det gjør du ikke. Han vil ha i pose og sekk. Kravet ditt med full kontroll og anleggene av rapport er enda usunne enn at han lyver og ligger rundt. Løsningen er at dere ikke bør være sammen, at dere er dårlig match. Så du mener det er helt ok å juge? Anonymkode: 4ca43...649
Gjest theTitanic Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du mener det er helt ok å juge? Anonymkode: 4ca43...649 Det er ikke ok å gjøre det, men det er det han velger å gjøre. Det får du ikke gjort noe med. Det du kan gjøre noe med er å velge å ikke være sammen med en løgner.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 theTitanic skrev (1 minutt siden): Det er ikke ok å gjøre det, men det er det han velger å gjøre. Det får du ikke gjort noe med. Det du kan gjøre noe med er å velge å ikke være sammen med en løgner. Ja. Trist dette, kommer nok aldri til å skjønne hvorfor. Har hatt våre diskusjoner om dette. Det han fremhever er hvor mange jeg var med før han og at han hjelper mine foreldre. Høres nå ut som jeg har hatt utrolig mange, men tallet er under 10. Anonymkode: 4ca43...649
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil du oppdra denne mannen? Godt spørsmål. Følte vi var så på bølgelengde. Skjønte etterhvert at han snakket bare etter min munn. Ville bare ha dette til å fungere😪 Anonymkode: 4ca43...649
Gjest theTitanic Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja. Trist dette, kommer nok aldri til å skjønne hvorfor. Har hatt våre diskusjoner om dette. Det han fremhever er hvor mange jeg var med før han og at han hjelper mine foreldre. Høres nå ut som jeg har hatt utrolig mange, men tallet er under 10. Anonymkode: 4ca43...649 Enda verre. Han unnskylder ikke, men rettferdiggjør ugjerningene med å flytte skyld over på deg. At han hjelper dine foreldre gir han heller ikke bonuspoeng han kan lyve for. Dette er jo ren manipulering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå