AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 og vise verca? Jeg liker å høre om hva han har gjort, hvem han har gjort det med og hva de gjorde. Det tenner meg. Han liker ikke det så godt når jeg forteller. Anonymkode: 49010...695
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Nei. Hva han har gjort og med hvem bryr meg langt opp i ryggen. Hadde blitt utrolig ukomfortabel om han hadde begynt å fortelle om slik. Anonymkode: a13d6...164 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Nei, jeg vil ikke vite noe om hans tidligere sexliv, det interesserer meg ikke og skaper bare grobunn for sjalusi. Anonymkode: 15a8e...802 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Jeg vil ikke vite noe. Hvis jeg får vite for mye, så fører det bare til at jeg ikke klarer å la være å tenke på det og blir sjalu. Gjorde den feilen med en eks. Han fortalte meg alt mulig, og etter det klarte jeg ikke å ha sex med han uten å tenke på det han hadde gjort med andre. Mannen spør ingenting om mine ekser, og vet nesten ingenting om de. Han vet ikke hvor mange jeg har vært sammen med, og iallfall ikke hva jeg har gjort med de. Han vet om to av mine ekser av den grunnen at jeg har barn med ene og jeg har fått meldinger av den andre som jeg fortalte mannen om. Anonymkode: 802c8...814 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Nei. Og de mannfolka som uoppfordret begynner å fortelle sånn, mister jeg helt tenningen på. Anonymkode: c7331...1dc 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke vite noe. Hvis jeg får vite for mye, så fører det bare til at jeg ikke klarer å la være å tenke på det og blir sjalu. Gjorde den feilen med en eks. Han fortalte meg alt mulig, og etter det klarte jeg ikke å ha sex med han uten å tenke på det han hadde gjort med andre. Mannen spør ingenting om mine ekser, og vet nesten ingenting om de. Han vet ikke hvor mange jeg har vært sammen med, og iallfall ikke hva jeg har gjort med de. Han vet om to av mine ekser av den grunnen at jeg har barn med ene og jeg har fått meldinger av den andre som jeg fortalte mannen om. Anonymkode: 802c8...814 Men når det er sagt.... Det er sikkert noen som er som deg... En fyr som var interessert i meg la ut om ting han hadde gjort med andre. Hatt trekant osv. Vet ikke om han trodde det kunne få meg til å få lyst på han, men det virket bare motsatt!! Anonymkode: 802c8...814 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Nei. Jeg liker å vite om skikkelige forhold, type var kjæreste med Anne i to år fra han var 18, samboer med Nora fra han var 22 til 26, kjæreste med Olga fra han var 27 til 28. Osv. Men det er nok informasjon. Vil absolutt ikke vite detaljer, og ikke om korte forhold og antall one night stands osv. Anonymkode: a0496...326 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Nei. Ikke behov for det. Vet ingenting om samboeren min sitt tidligere sexliv. Eller, ikke helt sant. Vet noe pga at han måtte omskjæres. Men ikke noe om hvor mange, hvem, når og hva han har gjort. Han vet ingenting om mitt tidligere sexliv. Kan forstå at det kan være tennene for enkelte da, som så mye annet. Du er nok ikke alene! Anonymkode: a71c0...79f 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Nei, har ikke behov for å vite det. Jeg har ikke behov for å fortelle om mitt heller. Jeg tror det kan være skadelig å snakke om sånt. Anonymkode: 5b223...a41 3
Lorieen Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 Nei, hans fortid er hans fortid. Det jeg bryr meg om er hva vi gjør sammen. 4
vesteraalen Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 Jeg føler ikke noe behov for å vite. Men det plager meg ikke om jeg får vite. Har såpass selvtillit at å høre om hennes tidligere seksuelle partnere og hva de gjorde, ikke gjør meg noe som helst. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Totalt uinteressant. Anonymkode: f1b5e...e4b 4
LittDiva Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 Nei. Og i løpet av vårt lange liv sammen, 20+ har vi hatt perioder hvor vi har hatt oss her og der, sugd og slikket hverandre i hue og ræva bokstavelig talt. Og også perioder hvor det har vært ganske stille. Temmelig hverdagslig på sexfronten med kjappe greier i misjonær. Også er det påan igjen med masse spenning og moro. Så hvis det skulle bli slutt i morra, og funnet seg en ny , han hadde sikkert valgt historien som passet der og da. Ååå, det var så bra vi gjorde ditten og datten. Eller å nei, det var så kjedelig . Samme kunne jeg sagt om noen spurte. Hvorfor skulle det uansett vært relevant? Deres sexliv er deres. 1
Hippogriff Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 Oi. Her er jeg åpenbart kjerringa mot strømmen. Tidligere erfaringer er noe av det første som kommer opp. Hva har man prøvd før, hva likte man og kunne tenkt seg å gjenta, hvilke fantasier har man som ikke er prøvd enda… Joda. Og ofte kommer det opp hvem man har gjort det med også. Er ekstremt avslappet på sånt, spesielt ut fra svarene fra andre her tydeligvis 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 Nei, ikke interessert i det hele tatt Litt vet jeg bare fordi det har vært en naturlig del av samtaler, men ikke interessert i hvem, hva, hvor, hvor mange etc. Og han bryr seg heller ikke Anonymkode: b1722...090 3
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 Å nei takk, det er meningsløs informasjon for min del. 3
tirben Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 Vil ikke vite noe om det. Ikke fordi jeg blir sjalu, men fordi det er uinteressant. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Jeg blir tent av å tenke på at han har hatt sex med andre før meg. Men mest av fantasiene i hodet mitt, jeg trenger ikke vite detaljer om hva han faktisk har gjort med noen andre før, haha. Jeg finnes ikke sjalu, kanskje fordi jeg vet at jeg er mer enn bra nok for ham, det lar han meg konstant få vite. Anonymkode: b5043...13d
Maestro Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 Vi prater om det, det falt naturlig for oss 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå