Gå til innhold

Tror dere man noen gang kan reise til utlandet igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså uten ansiktsmaske, coronatesting og drit og lort? Disse ansiktsmaskene ødelegger sminken min og jeg får masse kviser :( Derfor kan jeg ikke reise noe sted før man kan slutte med dette. Jeg trenger desperat masse klær fra UK, og må dra dit fysisk siden tollen er så dyr hvis jeg bestiller online. Tror dere det vil være mulig innenfor de neste 10 år? Eller må vi være innelåst i Norge til evig tid? 

Anonymkode: 9b7e2...7d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt. Vi er på god vei. Neste sommer går det nok smidig. 

Anonymkode: 9a27f...956

• Liker 5
Skrevet

Ja, selvfølgelig... Men det kommer til å være krav om coronavaksine, ihvertfall i et par år fremover.

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke gitt mer faen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig begrunnelsene dine, ts? Trenger klær? Tuller du? :sjokkbla:

Anonymkode: edd1d...8a8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det virkelig begrunnelsene dine, ts? Trenger klær? Tuller du? :sjokkbla:

Anonymkode: edd1d...8a8

Etter å ha bodd der borte noen år er jeg helt desperat etter en shoppingtur til UK selv. Ikke bare påfyll av klær, men undertøy og strømper, treningsklær, og ikke minst apotekprodukter, hudpleie, med mer. Det er så mye som ikke finnes i Norge, og kvaliteten er ofte dyr og dårlig. 

Anonymkode: 6582b...4b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter å ha bodd der borte noen år er jeg helt desperat etter en shoppingtur til UK selv. Ikke bare påfyll av klær, men undertøy og strømper, treningsklær, og ikke minst apotekprodukter, hudpleie, med mer. Det er så mye som ikke finnes i Norge, og kvaliteten er ofte dyr og dårlig. 

Det finnes veldig mye i Norge også, av bra kvalitet.. sånt snobberi er bare patetisk.

Anonymkode: df41c...a85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes veldig mye i Norge også, av bra kvalitet.. sånt snobberi er bare patetisk.

Snobberi, faktisk. Å betale mye mindre for bedre kvalitet og større volum? Norske apotekpriser i seg selv er en vits. Og nylonstrømer til 80 kroner som revner etter en gangs bruk. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utlandet nå jeg (et land i Europa). Man bruker masker på offentlige steder, men ikke på cafeer og Resturanter. Er forresten uvaksinert da jeg er gravid, men det var null problem å reise. Trengte kun en pcr-test for å komme inn i landet, og tester her jeg er gratis og effektive. Men om du ikke kan bruke maske, vil det nok ta litt tid å reise igjen ja. 

Anonymkode: c2b35...cb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da har du ikke vært i utlandet om du mener at Norge har et bra utvalg. Norge har LITE utvalg og er et veldig lukket land. De fleste merker enten ikke selges i  Norge, eller så kaster de skjorta. Ja, det kan være litt overfladisk å savne shopping, men jeg er hverken TS eller hen som skrev det innlegget, og jeg gjør også det. Å shoppe i England er noe helt annet enn å shoppe i Norge. Det eneste positive er at Norge har åpna seg litt for verden de siste årene. 

Anonymkode: 3e379...39a

• Liker 3
Skrevet

Jeg reiste til USA, null problem om man er litt lur:) Ja, kjipt med maske på flyet, men vel verdt det når man kommer frem! Ble vaksinert første dagen jeg ankom.

Gjest Passpartou
Skrevet

Tidligst i 2023, i alle fall. Ikke til neste år.

Skrevet

Prisene er en annen ting, sjekket en uke til Lanzarote i oktober etter høstferien, én uke startet på 30 000 for 2 pers. Dobbelt så mye som vanlig! 

AnonymBruker
Skrevet

Om vi noensinne kan reise til utlandet igjen?  Ja, det har jeg allerede gjort et par ganger for å besøke familie. Ikke noe stress (jeg er fullvaksinert).  😊 Har også bestilt en høst-tur m/ charter til varmere strøk, og ble forbauset over hvor rimelig jeg fikk turen.

Anonymkode: fb057...8ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/12/2021 at 6:46 AM, AnonymBruker said:

Har du ikke internett? Det finnes noe som heter nettbutikker. Anbefales!

Anonymkode: 90f6b...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ava+, skrev (På 12.7.2021 den 5.16):

Jeg reiste til USA, null problem om man er litt lur:) Ja, kjipt med maske på flyet, men vel verdt det når man kommer frem! Ble vaksinert første dagen jeg ankom.

Hva var dette trikset?

Anonymkode: a279d...12e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 21.57):

Altså uten ansiktsmaske, coronatesting og drit og lort? Disse ansiktsmaskene ødelegger sminken min og jeg får masse kviser :( Derfor kan jeg ikke reise noe sted før man kan slutte med dette. Jeg trenger desperat masse klær fra UK, og må dra dit fysisk siden tollen er så dyr hvis jeg bestiller online. Tror dere det vil være mulig innenfor de neste 10 år? Eller må vi være innelåst i Norge til evig tid? 

Anonymkode: 9b7e2...7d1

Du kan nok reise, men tror akkurat munnbind på fly er et tiltak som kommer til å vare lenge. Hvorfor kan du ikke bare ha på masken til du får sminket deg på nytt? 
Niacinamide-serumet fra The Ordinary funker mot min «maskne». Rimelig og lett tilgjengelig. 

Anonymkode: fb541...e93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du ikke internett? Det finnes noe som heter nettbutikker. Anbefales!

Anonymkode: 90f6b...d83

Og med toll og moms blir det nesten dobbelt pris. Samt at mye av det jeg bruker fast ikke sendes til Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til å kunne dra til utlandet for tannlege, medisiner, briller, klær og alkohol. Altfor dyrt her i Norge. 

Anonymkode: 42b72...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...