AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg har lyst på ny veske, og liker Celine. Men finnes det i Oslo? Evt andre lignende merker til hverdagsbruk? Budsjett: 10 - 15.000 coronas max. Anonymkode: 39352...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 11. juli 2021 #2 Del Skrevet 11. juli 2021 Sjekk hos Høyer i Karl Johans gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Del Skrevet 11. juli 2021 Urwa skrev (9 minutter siden): Sjekk hos Høyer i Karl Johans gate. Du mener på Eger? Skal sjekke Synd at det er så ræva shopping i Oslo.. hvis det ikke var for at det var så mye styr så hadde jeg reist til Frankrike i går for å shoppe. Elendig utvalg her ass. Anonymkode: 39352...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 Vincci har Celine, hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har lyst på ny veske, og liker Celine. Men finnes det i Oslo? Evt andre lignende merker til hverdagsbruk? Budsjett: 10 - 15.000 coronas max. Anonymkode: 39352...b14 Ja du får kjøpt Celine i Oslo, samme med Hermes, Mulberry, Gucci, LV, Givency, Balenciaga. Faktisk de aller fleste merker bortsett fra Chanel. Og du skryter av du kunne reist til Frankrike fordi det er dårlig utvalg, du kommer ikke langt på mange merker som bl.a Celine med 10 000-15 000 Anonymkode: 0ed82...c1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har lyst på ny veske, og liker Celine. Men finnes det i Oslo? Evt andre lignende merker til hverdagsbruk? Budsjett: 10 - 15.000 coronas max. Anonymkode: 39352...b14 Skal du ha deg en Celine til den summen bør du nok starte med å sjekke Finn 😊 (Ganske mange til salgs nå) Anonymkode: bd47b...307 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 10.33): Ja du får kjøpt Celine i Oslo, samme med Hermes, Mulberry, Gucci, LV, Givency, Balenciaga. Faktisk de aller fleste merker bortsett fra Chanel. Og du skryter av du kunne reist til Frankrike fordi det er dårlig utvalg, du kommer ikke langt på mange merker som bl.a Celine med 10 000-15 000 Anonymkode: 0ed82...c1a Hvorfor så sint og aggressiv? Kanskje du skal roe deg ned? Jeg har ikke handlet Celine eller den type merker i Frankrike før, men nå har jeg lyst på noe nytt og tenkte skeie ut. Aner ikke hva det koster, men ikke noe problem å betale mer enn 15.000 kr for en veske. Hvorfor blir du så aggressiv og sint for det? Veldig spesielt. Spørsmålet er hvor jeg får tak i en slik veske. Valentino er også noe jeg vurderer. Anonymkode: 39352...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 22.27): Hvorfor så sint og aggressiv? Kanskje du skal roe deg ned? Jeg har ikke handlet Celine eller den type merker i Frankrike før, men nå har jeg lyst på noe nytt og tenkte skeie ut. Aner ikke hva det koster, men ikke noe problem å betale mer enn 15.000 kr for en veske. Hvorfor blir du så aggressiv og sint for det? Veldig spesielt. Spørsmålet er hvor jeg får tak i en slik veske. Valentino er også noe jeg vurderer. Anonymkode: 39352...b14 Det var du som starter med å være sint og aggressiv da, og skryte av at du kan reise til Frankrike. Anonymkode: 5cffc...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå