AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Datet et mann litt over en mnd. Han var veldig på og inviterte bla annet til hytta si bare etter tre dater. Vi hadde senest sex torsdag. Nå er vi begge i området han har hytte, helt tilfeldig fordi det er en familiepark i nærområdet til hytta som jeg hadde bestilt før jeg møtte han. Vi ble enige om å bare meldes nærmere.Men nå har jeg ikke hørt fra han siden fredag. Har lest med interesse tråder her om dating når man er sent 30/40 årene. Om at noen kvinner setter krav for hva de forventer av kommunikasjon og interesse, hvis ikke mannen lever opp til det lar de han gå. Mens andre sier at man må gi mannen rom for å finne ut av hva han føler. På den ene siden skjønner jeg det, jeg kommer med en familiepakke som han må ta stilling til om han ønsker. Og det skal man ikke ta lett på. Men samtidig er det jo han som har skapt forventningen om å møtes i ferien, (som han da har gått tilbake på, tydeligvis). Og jeg synes heller ikke det koster noe å sende en melding om dagen hvis han faktisk er interessert. På den ene siden er han veldig på og seriøs når vi møtes og meldes, men når vi ikke gjør det er det som jeg ikke blir skjenket en tanke? Jeg har lyst til en datingfase hvor jeg føler meg trygg på å få respons av ham hvis jeg sender en melding. Det gjør jeg ikke nå. Men så er det det med å gi rom da. Hva er rom nok? Jeg tenker på han hver dag, jeg, men holder meg i skinnet mtp å ta kontakt. Gjerne svar fra menn. Anonymkode: d19f6...867
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Hvorfor er det viktigere for deg hva han tenker enn hva du selv tenker? Er det bare nå i begynnelsen du skal gå på akkord med deg selv, eller tenker du å gjøre det i resten av forholdet også? Har du tatt armen bak og sjekket om det faktisk er en ryggrad der? Du er din egen lykkes smed. Lykken er ikke å sitte på nettet og spørre forkvaklede forumnisser om noe er normalt eller ikke. Anonymkode: dc37b...ad5 10
GrønnNellik68 Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Jeg hadde ikke stolt på en slik mann. Det er jo så typisk også at det blir stille etter sex. Ikke noe nytt det. Jeg mener en mann som virkelig er seriøs og vil satse på deg ville være mann nok til å være sikker på at du føler deg trygg på han eller er slike menn borte?? jeg har så langt ikke møtt noen da men så kan hende de ikke finnes.. Lykke til ts. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Datet et mann litt over en mnd. Han var veldig på og inviterte bla annet til hytta si bare etter tre dater. Vi hadde senest sex torsdag. Nå er vi begge i området han har hytte, helt tilfeldig fordi det er en familiepark i nærområdet til hytta som jeg hadde bestilt før jeg møtte han. Vi ble enige om å bare meldes nærmere.Men nå har jeg ikke hørt fra han siden fredag. Har lest med interesse tråder her om dating når man er sent 30/40 årene. Om at noen kvinner setter krav for hva de forventer av kommunikasjon og interesse, hvis ikke mannen lever opp til det lar de han gå. Mens andre sier at man må gi mannen rom for å finne ut av hva han føler. På den ene siden skjønner jeg det, jeg kommer med en familiepakke som han må ta stilling til om han ønsker. Og det skal man ikke ta lett på. Men samtidig er det jo han som har skapt forventningen om å møtes i ferien, (som han da har gått tilbake på, tydeligvis). Og jeg synes heller ikke det koster noe å sende en melding om dagen hvis han faktisk er interessert. På den ene siden er han veldig på og seriøs når vi møtes og meldes, men når vi ikke gjør det er det som jeg ikke blir skjenket en tanke? Jeg har lyst til en datingfase hvor jeg føler meg trygg på å få respons av ham hvis jeg sender en melding. Det gjør jeg ikke nå. Men så er det det med å gi rom da. Hva er rom nok? Jeg tenker på han hver dag, jeg, men holder meg i skinnet mtp å ta kontakt. Gjerne svar fra menn. Anonymkode: d19f6...867 Hvor gamle er dere? Har dere begge barn? Anonymkode: fee2c...097
Gjest Jon Are Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Du skriver ikke flere meldinger. En mann som virkelig ønsker en kvinne lar høre fra seg. Kanskje han fikk kalde føtter. Ha litt selvrespekt og for all del ikke kontakt han.
GrønnNellik68 Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Jon Are skrev (4 minutter siden): Du skriver ikke flere meldinger. En mann som virkelig ønsker en kvinne lar høre fra seg. Kanskje han fikk kalde føtter. Ha litt selvrespekt og for all del ikke kontakt han. Enig 4
Maggi2 Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Skjønner ikke helt om du har sendt melding uten å få svar, eller om du bare venter på at han skal gi lyd fra seg fordi dere hadde en løselig avtale om kontakt i løpet av helgen? Hvis det er det siste som er tilfellet, så er det jo mulig at han også sitter litt på gjerdet angående å ta kontakt, med tanke på at du er på tur med barna nå. Det er jo en big deal tross alt. Hvis han faktisk ikke svarer deg så er jo det en helt annen sak og ganske dårlig gjort. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Hjelpes, du har allerede rukket å ha sex (,hèlt ok), men savner kommunikasjon? Han ble tilfredsstilt med engang og da er jakten over for han. Ville definitivt gått videre. Anonymkode: 0e01e...716 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Maggi2 skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt om du har sendt melding uten å få svar, eller om du bare venter på at han skal gi lyd fra seg fordi dere hadde en løselig avtale om kontakt i løpet av helgen? Hvis det er det siste som er tilfellet, så er det jo mulig at han også sitter litt på gjerdet angående å ta kontakt, med tanke på at du er på tur med barna nå. Det er jo en big deal tross alt. Hvis han faktisk ikke svarer deg så er jo det en helt annen sak og ganske dårlig gjort. Jeg sendte en melding fredag som ikke var noe å svare på, men han kunne hadde han ønsket. Og en melding i dag. Intet svar. Er liksom naturlig å ha kontakt med en man er interessert i og har sexet med. Trodde han var det Anonymkode: d19f6...867 1
Maggi2 Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sendte en melding fredag som ikke var noe å svare på, men han kunne hadde han ønsket. Og en melding i dag. Intet svar. Er liksom naturlig å ha kontakt med en man er interessert i og har sexet med. Trodde han var det Anonymkode: d19f6...867 Ja det er jo dårlig gjort. Han virker ikke så interessert da dessverre, mulig han har fått kalde føtter? Du må nesten bare vente og se.. 🤗 Kos deg på tur med ungene og prøv å ikke tenke på ham. 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjelpes, du har allerede rukket å ha sex (,hèlt ok), men savner kommunikasjon? Han ble tilfredsstilt med engang og da er jakten over for han. Ville definitivt gått videre. Anonymkode: 0e01e...716 Vi har veldig god kommunikasjon, jeg har spurt han rett ut hva han ser for seg og har fått svar som at han ønsker å bli bedre kjent med meg. Derfor rart at han kutter kommunikasjon nå i ferien. Han høres fryktelig kynisk ut hvis han er slik du beskriver. Jeg trodde ikke det om han, jeg trodde våre møter var spesielle. Men når han ikke hører fra seg så er det jo ganske tydelig kommunikasjon Anonymkode: d19f6...867 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Maggi2 skrev (1 minutt siden): Ja det er jo dårlig gjort. Han virker ikke så interessert da dessverre, mulig han har fått kalde føtter? Du må nesten bare vente og se.. 🤗 Kos deg på tur med ungene og prøv å ikke tenke på ham. Takk ♥️ Ja det kan godt være han har det. Men ble litt lei meg. Jeg likte han veldig godt. Men ja, jeg og ungen skal kose oss videre i ferien, så får jeg pakke han bort mentalt. Ute av syne, ute av sinn. Takk til alle som har svart Anonymkode: d19f6...867 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sendte en melding fredag som ikke var noe å svare på, men han kunne hadde han ønsket. Og en melding i dag. Intet svar. Er liksom naturlig å ha kontakt med en man er interessert i og har sexet med. Trodde han var det Anonymkode: d19f6...867 Om du er der med barn, kan det kanskje være at han ikke svarer fordi han ikke ønsker kontakt med barna? Kanskje like greit at de ikke treffer han helt enda Anonymkode: 4c1f5...b52
GrønnNellik68 Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har veldig god kommunikasjon, jeg har spurt han rett ut hva han ser for seg og har fått svar som at han ønsker å bli bedre kjent med meg. Derfor rart at han kutter kommunikasjon nå i ferien. Han høres fryktelig kynisk ut hvis han er slik du beskriver. Jeg trodde ikke det om han, jeg trodde våre møter var spesielle. Men når han ikke hører fra seg så er det jo ganske tydelig kommunikasjon Anonymkode: d19f6...867 Velkommen til dating 2021... vi er flere som har trodd at vi hadde noe spesielt når det ble så fint men så var det bare sex gitt for han..ikke noe nytt det... han der hadde jeg ikke stolt på for 5 øre... mannfolk som er virkelig interessert holder ikke på sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 Bente1234 skrev (13 minutter siden): Velkommen til dating 2021... vi er flere som har trodd at vi hadde noe spesielt når det ble så fint men så var det bare sex gitt for han..ikke noe nytt det... han der hadde jeg ikke stolt på for 5 øre... mannfolk som er virkelig interessert holder ikke på sånn. Ja, jeg har lest mye av det du skriver her inne og forstår deg så godt. Relaterer veldig til det du skriver. Jeg synes det er vanskelig. Husker da jeg fikk min første kjæreste da jeg var 20. Det var ren opp over ørene forelskelse, en trygghet i at han ville ha meg fra første stund, og en ro over forholdet som gjorde at jeg også blomstret på andre arenaer i livet. Men nå, som voksen... denne datingen som leder ingensteds...å gi det beste av seg selv og likevel redselen over at det ikke er godt nok. Denne uroen som gjør at det føles tryggere å bare trekke seg helt vekk fra alle forsøk på å få til noe. Anonymkode: d19f6...867 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 Jeg er mann og skrudd sammen på en rar måte og treg på å svare osv, du må se på meg som en hund, bruke tid på å komme innpå meg å livet mitt, når du først gjør det så er jeg lojal til bitter end. hvordan andre menn er aner jeg ikke men jeg vet det er store variasjoner i adferden vår. Anonymkode: 7f044...000 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. juli 2021 #17 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er mann og skrudd sammen på en rar måte og treg på å svare osv, du må se på meg som en hund, bruke tid på å komme innpå meg å livet mitt, når du først gjør det så er jeg lojal til bitter end. hvordan andre menn er aner jeg ikke men jeg vet det er store variasjoner i adferden vår. Anonymkode: 7f044...000 Hvordan gjør du det da hvis det er en dame du er interessert i da? Tror du de vil komme lell om du virker avvisende?? 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #18 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er mann og skrudd sammen på en rar måte og treg på å svare osv, du må se på meg som en hund, bruke tid på å komme innpå meg å livet mitt, når du først gjør det så er jeg lojal til bitter end. hvordan andre menn er aner jeg ikke men jeg vet det er store variasjoner i adferden vår. Anonymkode: 7f044...000 Hvorfor skal en dame gidde dette? Anonymkode: 20906...f15 6
Pingvinen Skrevet 12. juli 2021 #19 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er mann og skrudd sammen på en rar måte og treg på å svare osv, du må se på meg som en hund, bruke tid på å komme innpå meg å livet mitt, når du først gjør det så er jeg lojal til bitter end. hvordan andre menn er aner jeg ikke men jeg vet det er store variasjoner i adferden vår. Anonymkode: 7f044...000 Jeg mister helt interessen når menn er trege på å svare. Man må dra svar ut av de. Må ikke ha kontakt hele tiden, men orker ikke bruke mye energi på sånt 8
GrønnNellik68 Skrevet 12. juli 2021 #20 Skrevet 12. juli 2021 Pingvinen skrev (34 minutter siden): Jeg mister helt interessen når menn er trege på å svare. Man må dra svar ut av de. Må ikke ha kontakt hele tiden, men orker ikke bruke mye energi på sånt Helt enig der det må være noe kontakt så en føler seg sikker på at den andre er der og man kan ta kontakt når man vil og få svar i hvertfall i løpet av dagen må jo være mulig hvis man spør om noe... men at det skal gå en uke mellom hver gang en hører noe da sier det seg selv at alt av interesse og følelser vil forsvinne for mange..man føler seg jo bare som en i utkanten som ikke er så viktig for denne personen. For sin egen del er det vel å bare å komme seg videre... 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå