AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Fant ikke noe bedre overskrift. Dere som har skilt dere, og der menn som ikke bidrar hjemme var en stor faktor. Hvordan har det gått med vedkommende i etterkant? Bor eksen i et rotehus uten like eller har han skjerpet seg? En vennepar skal nå skilles. Han er en veldig flink pappa men hun har gjort 95% av husarbeidet. Jeg bare undres hvordan det skal gå.... Anonymkode: 027fc...c41 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Hva med å finne deg en hobby? Kanskje en som ikke inkluderer å spekulere i andre menneskers privatliv... Anonymkode: c57b7...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Eksen fant seg en ny hushjelp 😂 Jeg traff han som student, og han var ikke så veldig ryddig da. Hadde vært spennende å se hvordan han hadde klart seg alene! Anonymkode: 1aa45...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Vi kan ikke svare deg på det. Du får bare vente å se, helst med en annen hobby underveis. Still opp for barna hvis det er naturlig. Anonymkode: 9684f...9e0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Tja, litt variabelt. Det ser sånn noenlunde ut hos de fleste. Rart med deg, når man ikke har en hushjelp lenger 😉 Anonymkode: 85b74...05b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 For menn som har råd til det er det vel ganske vanlig å få seg en hushjelp. Jeg kjenner flere menn som har det, men når sant skal sies tror jeg ikke de er de mest rotete i utgangspunktet. De aller mest rotete har ikke behov for å ha det ryddig rundt seg, og vil vel heller ikke gidde å bruke penger på hushjelp. Mannen min var gift før og skaffet seg hushjelp da han flyttet for seg selv. Men det var ikke husarbeid som var årsaken til hans skilsmisse. Jeg kjenner faktisk ingen av rotekoppene som det så ofte refereres til her på KG. Du får spørre din venninne. Anonymkode: a12fd...5aa
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Det mennene som er halvveis oppegående klarer seg fint alene når de først må. Han er en god pappa da klarer han nok å holde huset ok og. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Min eks har det veldig rotete og skittent dessverre. Ungene lukter litt gammelt og fukt når de kommer hjem. Har vært inne der og det henger søppelposer som flyter over rundt om i leiligheten. Søpla på badet flyter over av bind (datteren vår på 11) og skitne klær ligger over alt. Oppvasken står på benken med gammel størknet mat i. Har valgt å ikke legge meg opp i det. Tror rett og slett ikke han har de evnene som skal til for å holde det ryddig og rent. Anonymkode: 8ede2...00e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 Min eks er en hun. Det hender jeg må innom der, i forbindelse med de nesten voksne barna, men jeg blir fysisk uvel av måten det flyter på. Anonymkode: 35877...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå