Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var 3 venninner som hadde barn i samme klasse. De 2 andre(Lise og Hilde)har ett likt liv, med mann, bra økonomi. Jeg er enslig og dårlig økonomi. Lise har snakket bak ryggen på Hilde og sagt at hun skjemmer bort barna med å kjøpe de nyeste og dyre klærne osv. Hun sa ungene får alt de peker på. Jeg har ikke sagt noe om dette til Hilde. Men en dag spurte hun meg om det. Hun hadde hørt det fra flere. Jeg sa ja, men ikke si at jeg har sagt det. Det lovet hun. 

Før dette så har Lise vært så snill med sønnen min. Han var med de på hytta av og til. Vi har ikke hytte eller reiser sjelden på ferie. Men så stoppet dette opp. Han ble ikke spurt om bli med på over 1 år. Men mot meg var hun som vanlig. Så kom korona. Og de 2 med familie ble en kohort. Vi ble ikke med. 

Så siden korona kom har de feiret jul, nyttår og ferier sammen. I dag spurte jeg Hilde om Lise var sur på meg. Og om Hilde hadde sagt til Lise at jeg sa det som hun hadde sagt. Og det hadde hun. 

Men dette skjønner jeg ikke. Så da er Lise for på meg pga det. Men Hilde synes det er greit at Lise gikk rundt å snakket om henne og barna? 

Fant ut at sånne vennskap trenger jeg ikke...

Anonymkode: 81e0f...41e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri si noe om noen andre er læring her. Det du ikke vil at noen skal vite, bør du heller ikke dele med én. For det du deler med én, finner ti stykker ut av tilslutt. 

Anonymkode: 8a49f...b67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Aldri si noe om noen andre er læring her. Det du ikke vil at noen skal vite, bør du heller ikke dele med én. For det du deler med én, finner ti stykker ut av tilslutt. 

Jeg vet. Hun viste det jo. Trodde jeg var ei god venninne som bekreftet det 

AnonymBruker
Skrevet

Uff, dette er grunnen til at jeg trives best med mannlige venner. Sånt drama orker jeg bare ikke. 

Anonymkode: bc4a3...d69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Uff, dette er grunnen til at jeg trives best med mannlige venner. Sånt drama orker jeg bare ikke. 

Enig. Og er mye falskhet blant kvinner 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 21.33):

Jeg vet. Hun viste det jo. Trodde jeg var ei god venninne som bekreftet det 

Det beste er å si at du ikke vet noe om slikt, hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Tre damer går sjelden bra i lag og selvsagt blir den som står svakest fryst ut. Ikke mye inkluderende de to damene der når de vet du er alene mor og har det dobbelt så tøft som dem .. har ikke noe til overs for de to der. De kunne fått prøvd å være i dine sko 1 mnd …og nå i korona har du jo fått kjent ekstra godt på å ikke tilhøre. Tragisk samfunn vi lever i. Skulle ønske det var mer forståelse for andre og litt mer medmenneskelighet .. jeg driter i hva som ble sagt og ikke men der viste det seg at du kan ikke stole på de der. Kutt dem ut og skaff deg snillere venner 

Anonymkode: b0c61...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig. Og er mye falskhet blant kvinner 

Oh lord🙄 Ja dere er så kule og flinke som kaster eget kjønn under bussen ved enhver anledning. Erfaring har lært meg at det er vel så mange drama Queens med penis som uten. Og de som synes andre kvinner er så slitsomme er gjerne den verste sladrehøna/drittkjerringa selv.

Anonymkode: 40a08...423

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Oh lord🙄 Ja dere er så kule og flinke som kaster eget kjønn under bussen ved enhver anledning. Erfaring har lært meg at det er vel så mange drama Queens med penis som uten. Og de som synes andre kvinner er så slitsomme er gjerne den verste sladrehøna/drittkjerringa selv.

Anonymkode: 40a08...423

Nei, jeg liker ikke sladder. 

Når du står sånn med kniven på strupen som ts og er 1) nødt til å si sannheten hvilket hun gjorde og 2) ser seg nødt til å ljuge, da er det jo ganske kjipt å være den som blir fryst ut når det strengt tatt er venninne nr 3 som er den skyldige. Kompliserte greier, men her har nok de to snakket sammen og kommet frem til at ts er en idiot. Hva har hun egentlig gjort galt? Svart ærlig "JA" på et spm? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...