AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg ser at vanlige folk virkelig har blitt sosialt aktive nå etter at ting har åpnet. Festbusser, vennegjenger, bryllup, ballspill og så videre. Til og med jeg som er veldig a sosial og blir sliten av å henge med folk etter 15 kjenner nesten litt på det. Jeg kjenner veldig få folk men har 3 småbarn og dame, så jeg har mer en nok. Da tenker jeg litt på dem andre som ikke har noen, hvordan er det for dem nå etter korona åpningen? Er dem helt glemt? Anonymkode: 50737...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg ser at vanlige folk virkelig har blitt sosialt aktive nå etter at ting har åpnet. Festbusser, vennegjenger, bryllup, ballspill og så videre. Til og med jeg som er veldig a sosial og blir sliten av å henge med folk etter 15 kjenner nesten litt på det. Jeg kjenner veldig få folk men har 3 småbarn og dame, så jeg har mer en nok. Da tenker jeg litt på dem andre som ikke har noen, hvordan er det for dem nå etter korona åpningen? Er dem helt glemt? Anonymkode: 50737...1a4 Jeg kan ofte føle meg litt glemt. Jeg har noen få gode venner, men de er som regel opptatt med sin egen storfamilie, de finner på masse kjekt sammen, drar på korte og lengre turer sammen, griller i fjøra, gjør spontane kjekke ting.. Sosiale medier strømmer over av lykkelige mennesker. Jeg er singel og barnløs, og blir sittende mye alene. Har skjønt at jeg må finne en kjæreste for å få det bra, men syns det er veldig vanskelig😏 Anonymkode: a252f...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå