AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Hei! For ca 1 år siden utviklet jeg en allergi mot PPD som finnes i de fleste hårfarger. Derfor begynte jeg å bruke Korres sin. Korres har vært trygg å bruke for meg frem til nå. Jeg opplever at hodebunnen klør en del etter å ha farget håret, samt at det danner seg et sår et spesifikt sted i hodebunnen etter hver farging. Dette var sånn allergisymptomene var i begynnelsen på vanlig butikk-hårfarge også. Jeg føler derfor at det er tryggest å se seg etter et annet merke som er fri for PPD. Jeg farger håret kun når jeg absolutt MÅ, ca hver 5.uke, men pga grå hår er det ikke aktuelt for meg å slutte og farge det. Er det noen som har et merke som de kan anbefale til meg? Er takknemlig for alle tips Anonymkode: 0b7d9...7bc
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Det er et veldig begrenset utvalg, ingen av de som markedsfører seg som såkalt «naturlige» osv er frie fra det. Logona skal være helt uten: https://www.nako.no/harfarge.html Anonymkode: a94da...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå