AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg er alene om omsorgen for to barn, 10 og 13 år. Vi bor i Vestfold, og tenkte ta med barna på typiske ting som Kristiansand Dyrepark og Tusenfryd. Tusenfryd er fullt, men neste uke er det mulig å dra dit. Kristiansand dyrepark er fullbooket til august. Jeg bare lurer på hva dere andre gjør med barna på dager hvor det ikke er noe særlig å finne på? VIl jo ikke at de skal ha en kjedelig ferie. Anonymkode: e6dd8...a2a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er alene om omsorgen for to barn, 10 og 13 år. Vi bor i Vestfold, og tenkte ta med barna på typiske ting som Kristiansand Dyrepark og Tusenfryd. Tusenfryd er fullt, men neste uke er det mulig å dra dit. Kristiansand dyrepark er fullbooket til august. Jeg bare lurer på hva dere andre gjør med barna på dager hvor det ikke er noe særlig å finne på? VIl jo ikke at de skal ha en kjedelig ferie. Anonymkode: e6dd8...a2a Drar på campingtur, bader, ser film, trampolinepark Anonymkode: a8e42...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå