AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Søsteren min er ganske sjalu av seg. Stakkars mann. Men de har en slags aksept for hverandre og de trives vel.. Vet ikke om dere har fått med dere Mens club fra Coop? Det er kort sagt at man får rabatt på mensprodukter. Jeg var hos søsteren min idag og hjalp henne med litt forskjellig, og i den anledning gikk vi ut med en del papp.. og ut av esken datt et uåpnet brev til mannen hennes. La oss si Kjartan Og det var Mens Club-brevet. Det er fra Coop. Hun klikker helt, hva faen er mens club, jeg forsøker forklare, hun sier det tror hun ikke på, han har skjult det. Og løper til bilen for å kjøre til han på jobb. Hadde dere orka å leve sånn? Hun er sjalu på alle andre i hele verden og, ikke bare mannen. Anonymkode: e5029...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Vi synes du skal bli forfatter. Det vil gå godt. Anonymkode: 8ca8c...8b5 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (5 minutter siden): Jeg skulle ledd om dette var en engangshendelse, men jeg blir mest oppgitt. Hva får folk til å være så sjalu? Anonymkode: e5029...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Ja, stakkars mann. La oss si Kjartan. Anonymkode: c08e1...b08 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skulle ledd om dette var en engangshendelse, men jeg blir mest oppgitt. Hva får folk til å være så sjalu? Anonymkode: e5029...f2a Sikreste tegn på et troll er når de bare later som de ikke skjønner eller overser kommentarer som hinter til at de er troll. Anonymkode: 52312...a38 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikreste tegn på et troll er når de bare later som de ikke skjønner eller overser kommentarer som hinter til at de er troll. Anonymkode: 52312...a38 Det er ikke lov å spekulere i troll, så hvorfor skal jeg svare på det? Det er jo eksempelvis ingen som har svart på spørsmålet mitt, så da behøver jo ikke jeg svare på anklager heller.. Anonymkode: e5029...f2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå