AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Skal man ha på munnbind på tog og turbusser i disse dager? Kollektivt i Oslo gjelder jo munnbind fremdeles, men er det sånn overalt? Anonymkode: 545a3...ceb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Jeg ville ha gjort det. I min kommune har 2 blitt smittet via buss for tog. Anonymkode: b34cc...02d 1
Gjest laPistola Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 På kollektiv og i taxi så skal du det i Oslo ja. I butikker osv trenger du ikke om du holder 1 meter avstand. Så sant du ikke har veldig problem med munnbind, bare ta det på i menneskemengder uansett? 🤷♀️
Gjest laPistola Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Du mente kanskje om det var samme som Oslo overalt i landet og ikke overalt i Oslo 😅 ble litt usikker på om jeg svarte på det du spurte om. Ville uansett ikke tatt buss uten om det ikke er veldig tomt.
Gjest Tamsi Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Det vil jeg absolutt anbefale - ha et med iallefall. Folk oppfører seg som om ingenting har skjedd for tiden! Jeg tok bussen igår og har hatt lyst til å teste meg i etterkant. Folk som ser helt normale og oppegående ut hoster plutselig rett ut i lufta, som små barn. Fyren foran meg på bussen hosta sikkert 50 ganger i løpet av bussturen, og ungene bak meg nøs. Og nøs, og nøs. Priser meg lykkelig for det munnbindet som tilfeldigvis lå igjen i veska.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Takk for svarene! Da bli munnbind med, så ser jeg an om det brukes eller ei. Bor i Oslo sentrum, så er jo vant til å ha det på når jeg tar buss og trikk😉 Men det er jo gjerne ikke lenger enn toppen 10min, så måtte sjekke åssen det ligger an for å kunne forberede meg mentalt på 3 timer med munnbind 😝😁 Hilsen TS Anonymkode: 545a3...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå