Gå til innhold

Trenger jeg munnbind nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal man ha på munnbind på tog og turbusser i disse dager? Kollektivt i Oslo gjelder jo munnbind fremdeles, men er det sånn overalt? 

Anonymkode: 545a3...ceb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha gjort det. I min kommune har 2 blitt smittet via buss for tog.

Anonymkode: b34cc...02d

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

På kollektiv og i taxi så skal du det i Oslo ja. I butikker osv trenger du ikke om du holder 1 meter avstand. Så sant du ikke har veldig problem med munnbind, bare ta det på i menneskemengder uansett? 🤷‍♀️ 

Gjest laPistola
Skrevet

Du mente kanskje om det var samme som Oslo overalt i landet og ikke overalt i Oslo 😅 ble litt usikker på om jeg svarte på det du spurte om. Ville uansett ikke tatt buss uten om det ikke er veldig tomt. 

Gjest Tamsi
Skrevet

Det vil jeg absolutt anbefale - ha et med iallefall. Folk oppfører seg som om ingenting har skjedd for tiden! Jeg tok bussen igår og har hatt lyst til å teste meg i etterkant. Folk som ser helt normale og oppegående ut hoster plutselig rett ut i lufta, som små barn. Fyren foran meg på bussen hosta sikkert 50 ganger i løpet av bussturen, og ungene bak meg nøs. Og nøs, og nøs. Priser meg lykkelig for det munnbindet som tilfeldigvis lå igjen i veska.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene! 

Da bli munnbind med, så ser jeg an om det brukes eller ei. Bor i Oslo sentrum, så er jo vant til å ha det på når jeg tar buss og trikk😉 Men det er jo gjerne ikke lenger enn toppen 10min, så måtte sjekke åssen det ligger an for å kunne forberede meg mentalt på 3 timer med munnbind 😝😁

Hilsen TS

Anonymkode: 545a3...ceb

Skrevet

Jeg hadde tatt med ett i tilfelle.🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...