Gå til innhold

Hvilke produkter ville du IKKE anbefalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange anbefalinger av produkter her inne, og så tenkte jeg at det kanskje også hadde vært kjekt å vite hvilke sminke- og hudpleieprodukter man bør styre unna?

Her er mine:

Maybelline XXL Volume & Length mascara (Ikke mye volum her nei!)

Max Factor Lasting performance foundation (Som ikke skal smitte av, men som nettopp smitter av mer enn noen annen foundation jeg har brukt... :roll: )

Christian Dior DiorKiss (Var veldig seig lipgloss, glitteret la seg ikke jevnt på leppene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra tråd!! :)

De jeg kommer på i farten:

* de fleste maskaraene og eyeliner fra Loreal. Maskaraene jeg har prøvd har blitt ordentlig klumpete og volumet "falt sammen" etter bare en liten stund. Eyelinerene sitter ikke bra på våtkanten.

* foundation fra Biotherm(tror den het Sense Matt) og var ikke bra! Den ble sikkerlig tørr på huden(jeg har ikke tørr hud) og smulet seg opp, så heller ikke naturlig ut.

*Dior Concealer-denne prøvde jeg med STORE forventninger,men synes ikke den var verdt de 250 kr eller hva det var....Den dekket ikke mye-bare forsvinner liksom. Om jeg legger en del bare striper den seg og legger seg i linjene rundt øynene.

* Rouge fra Rimmel, Lancome og Clinique-disse var vanskelig å få jevnt på huden. Fargene var for såvidt fine,men resultatet ble litt sjoldete. Ikke fint!

*Flytende rouge/leppeglans fra Makeup Store: den gav ingen farge i det hele(!!) og ble klissete på huden. Heldigvis at jeg kjøpte den på salg....

*Dermalogica Acne renser-utrolig sterk og huden min ble KNUSKTØRR!

Skrevet

Jeg kommer ikke på så mange ting, men:

*Dove Protective Hand Balm (ABSOLUTT ingen effekt!)

*håndkrem fra Vichy (full av silikon, tørker ut huden)

*Vannfast Sky High Curves mascara (bra, men langt fra vannfast)

*Dior Skinflash concealer (silikonbombe; skled bare rundt på huden)

*Sebastian Body Double shampo og balsam (stakkars hodebunnen min! og den er egentlig ikke ømfintlig).

*Dermalogica øyensminkefjerner (en vits, men funker kanskje hvis du ikke bruker mascara)

*Simple øyensminkefjerner (fatter ikke hvorfor den er så populær? Tar sminken dårlig, og fjerner IKKE vannfast)

Skrevet

Lancome Defincils Mascara. Seig gørre som klumper seg og drysser til tusen.

L'oreal Jucy Tubes. Sitter godt, men er noe herk om du har langt hår. Dessuten tiltrekker den alle fluer i mils omkrets.

Skrevet

*Maybelline Dream matte mousse foundation. Ser ut som sparkel

*YSL touche blush. Altfor mye glitter

*Dermalogica anti-bac og dermal clay. Selv for huden min, som tåler alt, ble dette for sterkt.

Skrevet (endret)
Christian Dior DiorKiss (Var veldig seig lipgloss, glitteret la seg ikke jevnt på leppene)

Er dette de små tupene til Dior? Trodde Dior glossene skulle være så gode jeg :tristbla:

Endret av Amalthea
Skrevet
Er dette de små tupene til Dior? Trodde Dior glossene skulle være så gode jeg :tristbla:

Jeg elsker glossene fra Dior som ikke har glitter :)

Skrevet

Ikke kjøp den vippetangen i sort plastikk som de har på H&M. Helt elendig, umulig å se hvor man skal plassere den på vippene, og dessuten slutta den å virke etter ca tre gangers bruk... :sur:

Skrevet (endret)

Flere: Dermalogica deodorant (man blir klissete, den lukter snålt, og funker knapt for meg som nesten ikke svetter).

Atrix håndkrem (lukter godt, men har ingen effekt).

Labello hydrocare leppepomade (eller noe slikt, grøbnn stift; en vits!)

Lancome Juicy Tubes (klissete og ekkelt; lite farge) Ja, jeg vet at mange liker den!

Endret av Elphaba
Skrevet
Lancome Juicy Tubes (klissete og ekkelt; lite farge) Ja, jeg vet at mange liker den!

Å så enig - juicitubes var jævlig!

Anbefaler ikke noe fra Dove jeg - alt er overparfymert og jeg blir helt kvalm av å ha det på meg. Heller ikke fornøyd med bodylotionene fra Natusan.

Skrevet
Å så enig - juicitubes var jævlig!

Anbefaler ikke noe fra Dove jeg - alt er overparfymert og jeg blir helt kvalm av å ha det på meg. Heller ikke fornøyd med bodylotionene fra Natusan.

Liker både juicy tubes, og shampo/balsam/hårkur fra Dove synes jeg er bra..

Men Natusan bodyloition = blærk. Den stinker..

Skrevet
Bra tråd!! :)

De jeg kommer på i farten:

* de fleste maskaraene og eyeliner fra Loreal. Maskaraene jeg har prøvd har blitt ordentlig klumpete og volumet "falt sammen" etter bare en liten stund.

Helt enig. Husker jeg prøvde en type volum-mascara fra L'oreal en gang, og da så det ut som jeg kun hadde en øyenvipp på hvert øye :overrasket: Den klumpet altså sammen øyenvippene så sammen at det ikke så ut :forvirret:

Skrevet

Og shampo og balsam i Extreme-serien til Redken :frustrert: Ingen effekt annet enn at håret hang slapt ned pga. alle silikonene.

Skrevet

Av en eller annen grunn prøvde jeg flytende eyeliner fra Collection2000, og fytti rakkern som den sved! Overparfymert var den også.

Fikk også røde prikker under øynene av YSL Touche Eclat. Ellers reagerer jeg sjelden på produkter.

Skrevet

DiorShow maskara hadde en utrolig klumete og DIGER børste-det finnes mange andre volummaskaraer som klarer jobben like fint med en halvparten så liten børste!

Som mange har nevnt over her,så er jeg også utrolig missfornøy med Juicy Tubes. Den er klissete/klebete og gir ikke på noen måte myke lepper. men mange fine farger!

Lancome Photogenic foundation. jeg bruker nesten aldri foundation,men skulle teste denne fordi den liksom skulle gi så naturlig resulatat og være fin for min TØRRE hud,men....NEI! Ingen av delene!!!

IsaDora 4 øyeskygger: denne paletten hadde utrolig fine farger-hadde de bare hodt seg på øyelokket liksom? Alt glittere(for mye glitter i skyggene forøvrig) la seg under øynene og ned på kinna.

MOP og WELLA SP er hårpleieserier som gav 0 resulatat...av de produktene jeg har prøvd(til tørt hår).

Skrevet

Nå kommer jeg ikke på alt i farta, men produkter som tydelig skiller seg ut (på den negative måten, selvsagt):

- Juicy Tubes. Ser bra ut, ja, men den klisser og tørker ut leppene til de grader.

- Shiseido Pureness. Oppskrytt! Har hørt at mange har gode erfaringer, men den tørket ut huden min, og gjorde den verre.

- Dr. Hauschka leppepomade. Ga null effekt.

- Maskaraene til Esteè Lauder (har bare prøvd to stk., så skal ikke dømme). Edderkoppvipper, og gir verken lengde eller volum (bare klumper).

- Tigi Bedhead Superstar. Lukter ekkel hubbabubba, og effekten er lik null.

Skrevet

MOP og WELLA SP er hårpleieserier som gav 0 resulatat...av de produktene jeg har prøvd(til tørt hår).

MOP sin "Extreme protein conditioner" reddet mitt hår. Da jeg var hos frisøren før jeg begynte med denne kuren, syntes han jeg hadde utrolig slitt hår. Så begynte jeg med denne kuren, og det han sa til meg når jeg kom tilbake tre måneder etter, var at jeg hadde veldig fint og glansfullt hår i forhold til andre med krøllete hår! Yey!! Så denne kuren funker ihvertfall!:)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

* Dermalogica eye make up remover. Joda, den tar øyenskyggen, men ikke vannfast mascara

* Define sin stylingprodukter. De inneholder så mye parfyme og tilsetningsstoffer at jeg fikk åpne sår i hodebunnen.

* Sebastian Raw Sensuality shampo og balsam. Den gjorde håret fint, men var altfor kraftig parfymert for meg. Håret luktet fremdeles godtebutikk to dager etter vask, og hodebunnen ble irritert.

*Tigi moisture and shine duo shampo og balsam. Ga håret absolutt ingenting.

Endret av Dalwhinnie
Skrevet

Hvis jeg IKKE skulle anbefalt en serie produkter, må det være ProActiv Skin Solution fra Tv-Shop!!! Jeg prøvde det i 4 måneder, og huden min var nesten helt ødelagt i en laaang stund etter at jeg slutta... :sur:

Jeg er også egentlig veldig fan av Cliniques produkter (bruker nemlig bare sminke som ikke er testa på dyr! :) ), men den ene mascaraen fra dem har absolutt ingen effekt på mine vipper, tror den heter Lash Doubling mascara.

I tillegg har jeg nettopp brukt opp en tube lipgloss fra IsaDora, husker ikke hva den heter... Den lukta helt nydelig av jordbær og ga en ganske fin glans, men den forsvant jo i løpet av bare 2 minutter, så... Jeg ble ikke særlig imponert over den... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...