Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært på intervju, hva nevner dere som negative sider i jobb?  Synes dette er vanskelig å svare på...

Anonymkode: 5c2ff...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe intervjuere spør om i 2021. Det var mer populært i begynnelsen av 2000-tallet. Svaret man gir har uansett ikke noe å si, de spør bare for å teste reaksjonen din. Idiotisk, spør du meg...

Hvis du mot formodning blir spurt om det, si noe helt banalt, som at du elsker makrell i tomat på matpakken. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utholdmodig. Liker å få ting gjort......

Anonymkode: 73496...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hørt dette siste åra, men før svarte jeg: Ingenting i forhold til jobben.

Anonymkode: 6037b...2a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er utholdmodig. Liker å få ting gjort......

Anonymkode: 73496...bf2

....som er svaret som er årsaken til at dette spørsmålet ikke stilles lenger. 99 av 100 svarer akkurat det som er sitert her, og vi vet at selv om det stemmer for noen er det slett ikke sant for mange andre.

Spørsmålet stilles gjerne på en litt annen måte i dag, f.eks: Hvordan vil dine arbeidskollegaer beskrive deg? Eller: Hvilke områder ønsker du (eller trenger du) å utvikle deg på?

Å svare på disse spørsmålene handler jo ikke om å ramse opp en rekke personlige egenskaper, men å vise om man har det grann selvinsikt og evne til å fortelle noe personlig om seg selv. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...