AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Har ei svigerinne som gjør alt for å gjøre livet surt for meg. Hun ble fornærmet etter at jeg sa tydelig fra om et arveoppgjør mellom meg og søsken, da hun blandet seg inn og forsynte seg av innboet. i familie selskaper snur hun seg bort, vil ikke se på meg. Ignorerer meg og behandler meg som luft. Snakker ikke med meg i familie sammenkomster, slettet meg fra alle sosiale medier, nekter å komme i bursdag til barna mine. slettet og blokkert meg fra mannen hennes sin fb (min bror) smisker seg inn hos min mamma, og ødelegger familien vår og barnas forhold med hverandre. hva gjør jeg her? begynner å tære på Anonymkode: b045a...32c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Svar med samme mynt. Lat som at hun ikke eksisterer. Anonymkode: 91889...9fa 19
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svar med samme mynt. Lat som at hun ikke eksisterer. Anonymkode: 91889...9fa Men det ødelegger jo bare familien? Jeg vil ikke legge meg på hennes lave nivå Anonymkode: b045a...32c 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Finn en måte å få samlet alle dere voksene på, uten at dem skjønner det, og når hun da kommer så konfronterer du henne forran alle. Kun voksne. Sørg for at du vet hva du skal si og at alle tror og hører på deg. Du må nok regne med at broren din vil ta hennes parti. Dette ville jeg gjort og fått en slutt på dette. Lurt å ha alt i hodet klart slik at dem tar deg seriøst. Anonymkode: 49c6d...00a 12
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det ødelegger jo bare familien? Jeg vil ikke legge meg på hennes lave nivå Anonymkode: b045a...32c Høres ut som at hun er en person som det ikke nytter med. Med slike personer kan man synke til samme nivå, tenker jeg Anonymkode: 49c6d...00a 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som at hun er en person som det ikke nytter med. Med slike personer kan man synke til samme nivå, tenker jeg Anonymkode: 49c6d...00a Hun er jo direkte OND mot deg! Og helt klart egoistisk som ikke tenker på at dette kan påvirke barna. Få en slutt på dette for deg selv og for barnas skyld som helt sikkert merker at det er noe du tenker mye på. Anonymkode: 49c6d...00a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Hvordan i alle dager kom arveoppgjør opp som tema når moren din fortsatt er i livet? Anonymkode: 2721c...8c2 4
Honey Dew Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Din svigerinne har ingenting med å blande seg borti arveoppgjøret etter dine foreldre. Det er dere søsken som skal ordne opp i dette. 14
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvordan i alle dager kom arveoppgjør opp som tema når moren din fortsatt er i livet? Anonymkode: 2721c...8c2 Det var ikke mamma. Mine foreldre er skilt. Det var min far sitt hus. Anonymkode: b045a...32c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 Ts her.. det jeg vet er at hun har holdt på hele livet med å splitte folk, i vennegjenger bl a. Hun velger ut sine og det er nesten som en jentegjeng på 12 år som sletter hverandre på snap og setter venninner opp mot hverandre. Hun har visst vært slik hele livet. Anonymkode: b045a...32c 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 Det er du som er problemet ts Se deg selv i speilet Anonymkode: 8fae5...de8 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er du som er problemet ts Se deg selv i speilet Anonymkode: 8fae5...de8 Det er absolutt ingenting i denne tråden som tilsier at TS er problemet - skjerp deg! TS - har du snakket med din bror om dette? Ville prøvd det først, før man eventuelt snakker med henne (hun synes å være låst i situasjonen uansett, antakelig hører hun mer om broren din tar det opp enn om du gjør det) Anonymkode: a2bfd...029 28
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er du som er problemet ts Se deg selv i speilet Anonymkode: 8fae5...de8 Forklar.. hvorfor tenker du det? Hva skrev jeg i HI som får deg til å mene det? Hva har jeg gjort feil? Anonymkode: b045a...32c 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er absolutt ingenting i denne tråden som tilsier at TS er problemet - skjerp deg! TS - har du snakket med din bror om dette? Ville prøvd det først, før man eventuelt snakker med henne (hun synes å være låst i situasjonen uansett, antakelig hører hun mer om broren din tar det opp enn om du gjør det) Anonymkode: a2bfd...029 Min bror er blitt en tøffel. Sier hun hopp så hopper han.. han eier ikke sine egne meninger lengre. Og holder med henne for husfreden Anonymkode: b045a...32c 2
twitter Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ei svigerinne som gjør alt for å gjøre livet surt for meg. Hun ble fornærmet etter at jeg sa tydelig fra om et arveoppgjør mellom meg og søsken, da hun blandet seg inn og forsynte seg av innboet. i familie selskaper snur hun seg bort, vil ikke se på meg. Ignorerer meg og behandler meg som luft. Snakker ikke med meg i familie sammenkomster, slettet meg fra alle sosiale medier, nekter å komme i bursdag til barna mine. slettet og blokkert meg fra mannen hennes sin fb (min bror) smisker seg inn hos min mamma, og ødelegger familien vår og barnas forhold med hverandre. hva gjør jeg her? begynner å tære på Anonymkode: b045a...32c Lat som om hun ikke eksisterer. Ved å diskutere kommer du ingen veg 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 Kan du alliere deg med de andre søsknene dine «mot» svigerinne og bror? Min stemor (soon to be ex stemor, woho!) er av samma ulla og forsynte seg grovt av innboet i et hus hun ikke hadde noe som helst å arve. Jeg er så forbanna på min evneveike far med søsken som bare snakker dritt om henne og aldri gir henne beskjed. Heldigvis skal de skilles nå og skilsmisseoppgjøret er et sant helvete allerede. Anonymkode: e452c...94f 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 twitter skrev (1 time siden): Lat som om hun ikke eksisterer. Ved å diskutere kommer du ingen veg Jeg trenge ikke henne i livet mitt, men jeg har barn, de har barn.. vi er en storfamilie, og det påvirker alle. Mamma kan f eks ikke invitere flokken i middag lenger, da svigerinnen min ikke vil være der jeg er. og jeg selv synes nå det er vanskelig å komme i slike selskaper da hun sur seg bort og later som jeg ikke finnes. men det er vel hennes mønster? Å splitte og herske? Jeg vil gå i selskap for å kose meg, men dette blir aldri kos igjen for meg, så lenge hun holder på slik Anonymkode: b045a...32c 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du alliere deg med de andre søsknene dine «mot» svigerinne og bror? Min stemor (soon to be ex stemor, woho!) er av samma ulla og forsynte seg grovt av innboet i et hus hun ikke hadde noe som helst å arve. Jeg er så forbanna på min evneveike far med søsken som bare snakker dritt om henne og aldri gir henne beskjed. Heldigvis skal de skilles nå og skilsmisseoppgjøret er et sant helvete allerede. Anonymkode: e452c...94f Enkelte burde aldri blitt del i en annens familie. Bra du snart er kvitt henne Anonymkode: b045a...32c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Gi din mor et ultimatum. Enten deg eller det neket. Anonymkode: 0e4af...107 3
Snurrepurre Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 Snakk med din mor - hun må invitere alle, så får de som vil komme, komme. Da ekskluderer svigerinnen bare seg selv. Holder hun barna unna så må man bare godta det, du kan ikke tvinge din bror eller hans kone å ta med barna for å treffe deg. av erfaring så hjelper det ikke å «rense lufta» med sånne dramadamer iallfall. Ignorer oppførselen, og fortsett som vanlig. Familien må iallfall ikke tilrettelegge for det! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå