Gå til innhold

hvilken type mobiltlf...

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums
Skrevet

Er det noen der ute som har Sony Ericsson mobiltelefon Z800i???? Evt hva synes dere om den? Lurer på å kjøpe den, men er liksom så usikker på størrelsen, sies at den stor i størrelse. Lurte litt på evt. Samsung SGH-Z500.( Aldri hatt en samsung tlf før da.)Har lyst på en 3g tlf som de nye mobilene kalles... Noen som kan komme med anbefalinger? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemums
Skrevet

Ingen flere der ute, som kan komme med noen anbefalinger? :forvirret:

Skrevet

Har Samsung D500 og er fornøyd.

Anbefaler deg å ta en tur inn på www.amobil.no som nevnt over her. Der finner du tester av forskjellige telefoner, prisguide, forum mm. Det de folka ikke kan om mobil er ikke verdt å kunne. ;)

Skrevet

Jeg har sony ericsson w800i og er kjempe fornøyd med den!

Mange mener den har ett litt sært utseende da ;)

Skrevet

z800 er en veldig stor telefon, veldig upraktisk, og det er ikke en telefon man kjøper med mindre man er gadget-freak og virkelig trenger den..

Er det 3g du vil ha, så gå for samsung - ingen tvil

Jeg jobber i mobilbutikk og har peil.. :)

Skrevet

Nå er jeg jammen usikker på om jeg har en 3G tlf...

Men min Nokia 6610i er jeg veldig fornøyd med, men kameraet derimot er ikke noe tess, men det er ikke det jeg skal bruke tlf til, så ok for meg.

6610i er liten og nett, ser pen ut (min er svart) og er svært enkel å betjene :)

Skrevet
Nå er jeg jammen usikker på om jeg har en 3G tlf...

Men min Nokia 6610i er jeg veldig fornøyd med, men kameraet derimot er ikke noe tess, men det er ikke det jeg skal bruke tlf til, så ok for meg.

6610i er liten og nett, ser pen ut (min er svart) og er svært enkel å betjene  :)

6610i har absolutt ikke 3g og er gått ut av produksjon... :) Og så knekker dekslene hele tiden.. Det må være tidenes drittelefon.. :)

Gjest bamsemums
Skrevet

Takker for alle svar jeg har fått..... har enda ikke helt klart å bestemme meg, men tar meg en tur i butikken for å titte litt på tlf de har... :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...