Gjest DramaTheLama Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Vi er er voksent par som kunne tenkt oss å møte andre for sex; par, enslige, jeg aner ikke. Hvor finner man det? Jeg regner folk ikke flagget slike ønsker på gata?
Gjest DramaTheLama Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Cuckold.no Anonymkode: 0b641...b6b Næ, ikke den type sex. Bare vanlig.
vesteraalen Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Jeg anbefaler cupido.no Der har vi vært medlem, og det er det nettstedet vi opplever å treffe flest seriøse. Koster litt pr måned, men det er det verdt for å unngå alle useriøse. 1
Gjest DramaTheLama Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 vesteraalen skrev (5 minutter siden): Jeg anbefaler cupido.no Der har vi vært medlem, og det er det nettstedet vi opplever å treffe flest seriøse. Koster litt pr måned, men det er det verdt for å unngå alle useriøse. Lager man en profil og så? Hva videre?
vesteraalen Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Du oppretter en profil, skriver litt om hvem dere er og hva dere søker etter. Når profilen er opprettet vil det være mulig for andre å skrive til dere, og dere kan søke blant andre profiler og ta kontakt med andre single eller par. Så tar dere det derifra.
Gjest DramaTheLama Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 vesteraalen skrev (2 timer siden): Du oppretter en profil, skriver litt om hvem dere er og hva dere søker etter. Når profilen er opprettet vil det være mulig for andre å skrive til dere, og dere kan søke blant andre profiler og ta kontakt med andre single eller par. Så tar dere det derifra. Takk! Men hvor diskre kan man være? Jeg ønsker jo ikke å høre dette igjen på jobben i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 7 minutter siden, DramaTheLama said: Takk! Men hvor diskre kan man være? Jeg ønsker jo ikke å høre dette igjen på jobben i ettertid. Det er jo ikke sånn at du er pukka nødt til å legge ut nakenbilde av deg selv hvor du ligger fullt gjenkjennbar og spriker med bena. La være å legg ut bilder og skriv at dere ønsker full diskresjon. Anonymkode: b96f9...52a
vesteraalen Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 DramaTheLama skrev (15 minutter siden): Takk! Men hvor diskre kan man være? Jeg ønsker jo ikke å høre dette igjen på jobben i ettertid. Opprett profil og ta en titt, så ser du/dere hvordan det fungerer. Vanskelig for andre å uttale seg hvor åpen dere skal være. Vi treffer ingen fra hjemstedet vårt, og tar heller ikke imot folk hjemme hos oss selv. Vi treffer folk som er fra steder et stykke unna, og tar en helg på hotell hvor selve treffet foregår. Men før vi treffer dem har vi jo kontakt en stund og blir kjent over nett.
Gjest Alterego666 Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 DramaTheLama skrev (3 timer siden): Takk! Men hvor diskre kan man være? Jeg ønsker jo ikke å høre dette igjen på jobben i ettertid. Anbefaler også cupido.no. Man kan gjøre det så anonymt man bare vil. Masse seriøse kvalitetsfolk. Bruk god tid, det vil betale seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå