Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte for 2 dager siden. Og odag begynte det å gjøre skikkelig vondt i underlivet, der jeg har sydd. (Jeg revnet grad 2) jeg tik derfor ett speil og skulle se i underlivet om det kan ha skjedd noe. Og det ser ut som dem enten har glemt å sy meg i mellomkjøttet ned til anus, eller har stingene løsnet. Jeg merker jeg er kjemperedd for at det er en av disse som har skjedd. 

bør jeg ringe sykehuset?

Anonymkode: a8bf3...b02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kontakt barsel, de har fortsatt ansvaret for deg og kan ta deg inn til en sjekk. Ikke så uvanlig at man må det. 

Anonymkode: bf1c9...908

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper du finner ut av det, men det gjør vondt altså, husk å ta nok smertestillende! 

Anonymkode: 25004...1a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, kontakt barsel, de har fortsatt ansvaret for deg og kan ta deg inn til en sjekk. Ikke så uvanlig at man må det. 

Anonymkode: bf1c9...908

Dette! Ring dem nå. Evt. kan du dra til kommunejordmor i morgen. 

Anonymkode: 38c8f...e81

Skrevet

Ring sykehuset kjære 💕 det ordner seg nok helt fint, men få en sjekk av hva som har skjedd og ts gjerne smertestillende om du har smerter 💕 gratulerer med å ha blitt mamma! Oppsøk hjelp for dette slik at du etter hvert kan senke skuldrene og i ditt eget tempo glid inn i rollen som mor 💕 du må passe på deg selv før du får energi nok til å være mor 💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...