Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil noen være elskerinner/elsker? Må være forferdelig å være nummer 2,og fryktelig ydmykende.  Syns man ikke selv at man er bra nok til å 1? Finnes ikke mer egoistisk, bortsett fra den som har ektefelle/samboer! 

Anonymkode: f7d56...074

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en bra løsning for de som vil ha noe uforpliktende. 

Noen synes nok også det er litt spennende. 

Og så har du de som blir forelsket i en gift mann. De liker jo ikke å være nummer to, men heller det enn ingenting, eller så håper de å bli nummer en.

Anonymkode: f475c...ed3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enten har man det jo bare gøy, uten forpliktelser. Eller man er stup forelsket, og tror på elskerinnetalen, og tror man er nummer en. 

Eneste som svikter er jo han som har lovet deg evig troskap. Så plasser skylden der den hører hjemme. 

Anonymkode: b3f33...85c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor vil noen være elskerinner/elsker? Må være forferdelig å være nummer 2,og fryktelig ydmykende.  Syns man ikke selv at man er bra nok til å 1? Finnes ikke mer egoistisk, bortsett fra den som har ektefelle/samboer! 

Jeg har vært elskerinne over 5 år. Jeg liker det slik. Jeg nyter singellivet til det fulle, samtidig som jeg har en fast elsker å hygge meg sammen med uten forpliktelser.  Jeg vil ikke ha en mann i mitt liv på fast basis, vil ikke være «bundet» til en mann fysisk, følelsesmessig eller økonomisk. Jeg er en fri kvinne som gjør som jeg vil. Heller en fast elsker som «kjenner» meg og mine behov, enn en ny hver uke! Han får ikke sex av kona, men ønsker ikke å forlate deres trygge liv, jeg vil ikke binde meg og vil ikke ha en ny hver uke, vi er gode venner og koser oss sammen, vinn-vinn. Trenger ikke være mer komplisert enn det. Føler meg slett ikke som nr 2, jeg føler jeg skummer fløten og lar resten være 😆

Anonymkode: 21f18...e98

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ydmykende med det?

Anonymkode: b7110...1c9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min som er elskerinne sier hun gjør det for å ha sex med en god elsker. Jeg kommer til å slutte å være sammen med henne. Jeg har ikke respekt for mennesker som er så egoistisk og respektløs at de kan være med på å gjøre dette for spennende sex. Det finnes rikelig med single menn som vil ha ff. Det er ingen grunn til å ligge med gifte.

Anonymkode: 3ef27...489

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Venninnen min som er elskerinne sier hun gjør det for å ha sex med en god elsker. Jeg kommer til å slutte å være sammen med henne. Jeg har ikke respekt for mennesker som er så egoistisk og respektløs at de kan være med på å gjøre dette for spennende sex. Det finnes rikelig med single menn som vil ha ff. Det er ingen grunn til å ligge med gifte.

Anonymkode: 3ef27...489

Enig! I tråder som dette kommer folk alltid med "det er bare han/hun som er gift som er utro som gjør noe galt , ikke den andre. Den andre bryter ingen løfter". Neida, men det er likevel umoralsk å bidra til bedraget, mener nå jeg.

Anonymkode: d11fb...982

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er ydmykende med det?

At man ikke er bra nok til å være offentlig sammen. Utrolig flaut!  Ikke får møte venner, familie og spise ute sammen? Flaut og ydmykende.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig! I tråder som dette kommer folk alltid med "det er bare han/hun som er gift som er utro som gjør noe galt , ikke den andre. Den andre bryter ingen løfter". Neida, men det er likevel umoralsk å bidra til bedraget, mener nå jeg.

Anonymkode: d11fb...982

Jeg er godt gift, og ser slik på det;

Det har ingenting å si om andre kvinner sier "ja takk" eller "nei takk". Om han er tilbøyelig til å være utro, er han uaktuell som partner for meg.

Eller klarer du ikke å holde på en mann med mindre andre kvinner holder seg unna? 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

At man ikke er bra nok til å være offentlig sammen. Utrolig flaut!  Ikke får møte venner, familie og spise ute sammen? Flaut og ydmykende.

Høres egentlig helt fantastisk ut om man kun ønsker fysisk tilfredsstillelse. Helt uforpliktende. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer vel an på hva man ønsker.

Det er ikke alle som har behov for vise for 'hele verden' at man har et forhold.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres egentlig helt fantastisk ut om man kun ønsker fysisk tilfredsstillelse. Helt uforpliktende. 

Svært få som ønsker uforpliktende, de tror det helt til de blir forelsket. Så sitter de ensomme og med kjærlighetssorg over en person de aldri kunne få. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hva man ønsker.

Det er ikke alle som har behov for vise for 'hele verden' at man har et forhold.

Hva med selvrespekt ?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker å være nr.2, mannen får det han trenger hjemme. Men møter meg for sex.

Slipper noe mas og stress om andre ting.

Anonymkode: 4e677...f87

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg liker å være nr.2, mannen får det han trenger hjemme. Men møter meg for sex.

Slipper noe mas og stress om andre ting.

Og du føler deg bra nok? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med selvrespekt ?

Skjønner ikke spørsmålet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke spørsmålet.

Sex med en person som er opptatt, hva med noen som er single. Kanskje ikke like spennende og ikke like ødeleggende for konen/mannen til vedkommende.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sex med en person som er opptatt, hva med noen som er single. Kanskje ikke like spennende og ikke like ødeleggende for konen/mannen til vedkommende.  

Hvem ødelegger for konen/mannen, mener du? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og du føler deg bra nok? 

Javisst, er jo sexen jeg søker :) Slipper alt det andre! Vet han er i forhold, da trenger han ikke bli min kjæreste.

En stor fordel.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvem ødelegger for konen/mannen, mener du? 

Det er først og fremst partner, men syns elskerinner/ elsker er også skyldige. Tror ikke de skjønner hvor vondt det er for den lurte part.   Håper de får oppleve det selv!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...