Gå til innhold

Noen som kan anbefale bra trådløs støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke usikker hvilken kategori dette skulle under, så bare flytt hvis det ble feil. 

Jeg ser for tiden etter en bra trådløs støvsuger. Trenger ikke å være det best av det beste da jeg helt ærlig ikke har råd til noe for mange tusen kroner, men tar fortsatt alle anbefalinger. Støvsuger ganske ofte pga. Kjæledyr og begynner å bli lei av å dra frem den vanlige støvsugeren hver gang. Skal ikke mye til før det blir dørstokk mil tydelivis 😂 Har et håp om at trådløs støvsuger kan gjør ting litt lettere. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Denne og er kjempefornøyd. Den bråker ikke fryktelig mye (noen er så høyfrekvente) og er lett nok (noen er litt vel tunge å holde over tid). 
Det følger med ett eget hode som vi bruker på sofa osv som er helt rått på dyrehår (langhåret katt). Vi bruker også dette hodet på å støvsuge overmadrasser osv siden det drar til seg helt sykt mye støv osv. 

god batteritid, kan henges på veggen og lader automatisk der. Bruker liten plass, vår er stuet bort bak knaggrekken i gangen så vi tenker ikke over at den er der. 

jeg angrer ikke et øyeblikk på at vi kjøpte en slik. Den er mye mer effektiv enn den gamle støvsugeren og det er lett å bare gripe tak i den å støvsuge noe fremfor å balle med ledninger og en støvsuger du må dra etter deg 😛 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har Dyson V8 og den er super på hår fra katter/hunder/andre dyr (vi har to katter). Vi har hatt den i noen år nå og er kjempefornøyd. Pluss at det er helt supert å slippe å tukle med ledninger 😉

Endret av Kittykat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...