AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg er nysingel, 30+, ser bra ut, har sunne interesser,normalt forhold til alkohol, jobb og hus, osv. hvorfor blir jeg kun kontaktet av menn som vil sende dickpicks på tinder? snittet på tinder er ekstremt dårlig. Hvis mannen ser nogenlunde kjekk ut, kan jeg garantere at jeg får et dickpick før han stiller spørsmål om meg. Ellers er det ekstremt mange som ser ut til å ikke være i min målgruppe.(rus, ustelt, sextreff) Så.. hvor kan man møte en mann med kjærestepotensiale i dag? Anonymkode: 84ec9...865 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Kanskje du virker litt kjedelig? At utseende er det mest interessante ved deg? Da er det jo naturlig at det er sex det fokuseres på. Anonymkode: 454d4...284
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Du må jo ha sluppet dem lengre innpå deg enn Tinder, ettersom det ikke går an å sende bilder der. Ikke flytt chaten, før du har en bedre følelse angående fyren. Sånn ellers, er det bare å spandere noen timer med lesing her på KG, så ser du hva og hvor folk sliter. Det beste er antagelig gjennom nettverk, aktiviteter, og sosiale tilstelninger. Lotto er det uansett. Anonymkode: 687a4...9e6 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Er i samme situasjon som deg! Det finnes nok av menn som også ønsket noe seriøst på tinder. Mange som også kun er ute etter sex, og skjuler seg bak at de søker noe seriøst. Vær litt forsiktig og vær klar på hva du søker fra første date. Brukt tinder i ca 1,5 år og opplevde appen på godt og vondt. De siste 6 mnd har jeg ønsket å finne en kjæreste, men har ennå ikke lykkes med det. Håper og tror det finnes en mann for deg på tinder Anonymkode: 66b65...c44
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Er du ikke glad for å få dickpick? Det betyr at de får du oppmerksom siden du er attraktiv. Det hadde vært kjedelig om du ikke fikk noe oppmerksom i det hele tatt. Anonymkode: a9a94...089 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Ingen problem. Sletter de med dickpick bilder og fortsetter å snakke med over den standard. Faktisk ganske greit - lortet siler seg selv ut Anonymkode: cc2c9...aad 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Romantisk forhold kan du bare glemme i dag. Anonymkode: c8774...6af
Gjest someone_here Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er nysingel, 30+, ser bra ut, har sunne interesser,normalt forhold til alkohol, jobb og hus, osv. hvorfor blir jeg kun kontaktet av menn som vil sende dickpicks på tinder? snittet på tinder er ekstremt dårlig. Hvis mannen ser nogenlunde kjekk ut, kan jeg garantere at jeg får et dickpick før han stiller spørsmål om meg. Ellers er det ekstremt mange som ser ut til å ikke være i min målgruppe.(rus, ustelt, sextreff) Så.. hvor kan man møte en mann med kjærestepotensiale i dag? Anonymkode: 84ec9...865 Så du hadde et vilt liv før, men nå vil du slå deg til ro?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du må jo ha sluppet dem lengre innpå deg enn Tinder, ettersom det ikke går an å sende bilder der. Ikke flytt chaten, før du har en bedre følelse angående fyren. Sånn ellers, er det bare å spandere noen timer med lesing her på KG, så ser du hva og hvor folk sliter. Det beste er antagelig gjennom nettverk, aktiviteter, og sosiale tilstelninger. Lotto er det uansett. Anonymkode: 687a4...9e6 Ts har lagt til noen på snap relativt raskt, og innen 5 minutter dukker det alltid opp en liten penis på skjermen min😅 Jeg har gått gjennom samtalene mine i ettertid, og ser at jeg ikke har lagt opp til dette selv. Dickpicks er selvfølgelig bra, men på mine premisser Anonymkode: 84ec9...865
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 Hvordan er bildene på din profil? Er det kroppsfokus? Lettkledd? ER du tydelig på at du er ute etter noe seriøst? Hvis du er tydelig så kan du styre unna mange av de der. Om du legger til fremmede menn på Snap så kan du jo nesten ikke forvente annet. Hold igjen til du ser at de viser interesse for deg som person, ikke bare for kroppen din. Anonymkode: 4b5cb...61f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Skrevet 12. juli 2021 Det kan vel tenkes at du velger en spesiell type menn tenker jeg. Anonymkode: c0e39...770
Blått Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er nysingel, 30+, ser bra ut, har sunne interesser,normalt forhold til alkohol, jobb og hus, osv. hvorfor blir jeg kun kontaktet av menn som vil sende dickpicks på tinder? snittet på tinder er ekstremt dårlig. Hvis mannen ser nogenlunde kjekk ut, kan jeg garantere at jeg får et dickpick før han stiller spørsmål om meg. Ellers er det ekstremt mange som ser ut til å ikke være i min målgruppe.(rus, ustelt, sextreff) Så.. hvor kan man møte en mann med kjærestepotensiale i dag? Anonymkode: 84ec9...865 Oppriktig talt, så hadde jeg et lignende problem i starten når jeg registrerte meg, men etter hvert så lærte jeg å filtrere ut hvem som var åpenbart der for sånt og hvem som leter etter mer. Er i begynnelsen av 30-årene selv. Tinder er noe man rett og slett må jobbe litt med for å lære seg, også går det greit etter hvert.
Svartfugl Skrevet 12. juli 2021 #13 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er nysingel, 30+, ser bra ut, har sunne interesser,normalt forhold til alkohol, jobb og hus, osv. hvorfor blir jeg kun kontaktet av menn som vil sende dickpicks på tinder? snittet på tinder er ekstremt dårlig. Hvis mannen ser nogenlunde kjekk ut, kan jeg garantere at jeg får et dickpick før han stiller spørsmål om meg. Ellers er det ekstremt mange som ser ut til å ikke være i min målgruppe.(rus, ustelt, sextreff) Så.. hvor kan man møte en mann med kjærestepotensiale i dag? Anonymkode: 84ec9...865 Jeg møtte også seriøse menn på Tinder, men da tok jeg ofte kontakt selv. Selvfølgelig er deten del menn som bare er der for sex men de er som oftest lette å luke ut fordi de: "Vet ikke helt hva de er ute etter"=vil ha sex og helgarderer. Tar kontakt på kvelden/natta "Vil ha det gøy" Vil møtes sent, helts på byen eller hjemme første date. Ber om snap umiddelbart. Deter også lurt å unngå profiler med mye kropp og barisbilder. Da forstår du hva de prøver å selge inn. Stusserforresten over atdu får dickpics på Tinder. Sist jeg var der, var ikke det mulig å sende bilderder. Mulig det har endret seg? Du vil selvfølgelig oppleve at mange ikke er i din målgruppe, slik du vil påde fleste datingapper. Det er ikke lett åfinne riktig partner, så en må væreforberedt på noen skuffelser førman kanskje får en god match. Jeg fant en bra mann der i alle fall. Du bør også tenke over hvem du tiltrekker med din profil, naturligvis.😊 Får litt følelsen av at du kanskje er litt for opptatt av utseendet til mennene da du sier at utvalget er så dårlig. Jeg syntes ganske mange så bra ut på Tinder i alle fall...
Blått Skrevet 12. juli 2021 #14 Skrevet 12. juli 2021 7 minutter siden, Svartfugl said: Jeg møtte også seriøse menn på Tinder, men da tok jeg ofte kontakt selv. Selvfølgelig er deten del menn som bare er der for sex men de er som oftest lette å luke ut fordi de: "Vet ikke helt hva de er ute etter"=vil ha sex og helgarderer. Tar kontakt på kvelden/natta "Vil ha det gøy" Vil møtes sent, helts på byen eller hjemme første date. Ber om snap umiddelbart. Deter også lurt å unngå profiler med mye kropp og barisbilder. Da forstår du hva de prøver å selge inn. Stusserforresten over atdu får dickpics på Tinder. Sist jeg var der, var ikke det mulig å sende bilderder. Mulig det har endret seg? Du vil selvfølgelig oppleve at mange ikke er i din målgruppe, slik du vil påde fleste datingapper. Det er ikke lett åfinne riktig partner, så en må væreforberedt på noen skuffelser førman kanskje får en god match. Jeg fant en bra mann der i alle fall. Du bør også tenke over hvem du tiltrekker med din profil, naturligvis.😊 Får litt følelsen av at du kanskje er litt for opptatt av utseendet til mennene da du sier at utvalget er så dårlig. Jeg syntes ganske mange så bra ut på Tinder i alle fall... Nei, det har ikke endret seg Det er ikke mulig å få dem via Tinder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå